GRAN PREMI DE FRANÇA
Bautista, primer en els entrenaments de 250cc, seguit d'Aoyama i Di Meglio
Barberá ha quedat en quarta posició amb mig segon de diferència

El pilot espanyol Álvaro Bautista, en els entrenaments d’avui. /
El pilot espanyol d'Aprilia Álvaro Bautista ha estat el millor en els entrenaments lliures de 250cc disputats al circuit de Le Mans, en què Héctor Barberá, Ángel Rodríguez, i l'italià Marco Simoncelli han patit diverses caigudes sobre l'asfalt mullat.
Bautista ha ocupat el primer lloc amb un temps d'1:39:302, seguit del japonès Hiroshi Aoyama amb 1:39:415. El tercer i quart lloc han estat per al francès Mike Di Meglio i Héctor Barberá, respectivament.
La classificació l'han completat el vigent campió del món de la categoria, Simoncelli, el suís Thomas Luthi, l'espanyol Alex Debón (Aprilia) i l'italià Roberto Locatelli (Gilera).
Actuació dels espanyols
Ángel Rodríguez, substitut de l'hongarès Gabor Talmacsi en l'equip Balatoring, ha finalitzat l'entrenament 14è i en la vintena volta ha caigut, seguint Barberá.
Barberá no ha durat gaire més sobre la moto i també ha caigut. Aoyama i Di Meglio l'han superat i ha acabat en la quarta plaça. Dos espanyols més, Aitor Rodríguez i Axel Pons, han acabat 22è i 23è, respectivament.
Classificació en els entrenaments lliures de 250cc
1. Álvaro Bautista (ESP/Aprilia) 1:39.302
2. Hiroshi Aoyama (JAP/Honda) a 0.113
3. Mike Di Meglio (FRA/Aprilia) 0.199
Notícies relacionades4. Héctor Barberá (ESP/Aprilia) 0.592
5. Marco Simoncelli (ITÀ/Gilera) 0.633
- Pensions Això és el que cal cotitzar per jubilar-se amb 63 anys
- Francesc-Marc Álvaro: "Junts treballa perquè la dreta arribi més d’hora que tard al Govern"
- Dades del padró La població estrangera de Barcelona es multiplica per 16 des de finals del segle XX
- Dades del padró La població estrangera es multiplica per 16 en 30 anys
- ATLETISME POPULAR El ‘running’ ocupa BCN amb la Mitja Marató més festiva
- Copa del rei de bàsquet Un Unicaja liderat per Perry destrona el Reial Madrid
- Bàsquet. Minicopa Endesa El Barça i Dabone revaliden la corona
- Acadèmia de cine britànica Els BAFTA premien el film ‘Emilia Pérez’ però esquiven l’actriu Karla Sofía Gascón
- Fenomen viral "Tant de bo córrer en aquesta banda"
- EL disc de la setmana Fúria, elegància i saviesa