L'explicació
La sub-21 alinearà Bojan per blindar-lo
El davanter del planter barcelonista de 16 anys debutarà dimarts que ve com a internacional sub-21 contra Geòrgia a Tbilissi. "Es tracta que jugui uns 15 minuts per a un tema de documentació i que no ens el puguin prendre", va aclarir Luis Aragonés a propòsit de la convocatòria de Bojan per part del seleccionador Iñaki Sáez. La selecció sub-19, amb qui el blaugrana va brillar i va guanyar el Campionat d'Europa, jugava ahir davant Azerbaidjan.
Amb la seva estrena a la sub-21, la Federació Espanyola de Futbol vol evitar que el jugador i la seva família es plantegin atendre els reclams de Sèrbia, país del pare del jugador. "Estic informat de tot i he donat la meva opinió. En aquest tema hi ha un cap, que és Iñaki", va afegir el seleccionador, que va recordar que hi ha un jugador brasiler que juga a Espanya que no va acabar com a internacional espanyol per quatre mesos. Es tracta del sevillista Dani Alves.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Apunt Camí de l’urinari
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
- Tsygankov ressuscita un Girona que aconsegueix sortir del descens
