Aquest divendres

Esplugues acull ‘En Bangkok también hay ratas’, una obra teatral sobre la lluita veïnal de les dones dels barris barcelonins

El director s’ha proposat dramatitzar el protagonisme femení en la lluita veïnal dels barris obrers barcelonins durant l’última etapa del franquisme i l’inici de la democràcia espanyola

Esplugues acull ‘En Bangkok también hay ratas’, una obra teatral sobre la lluita veïnal de les dones dels barris barcelonins

La voz ahogada

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El Casal Robert Brillas d’Esplugues (Baix Llobregat) acollirà aquest divendres, 9 de setembre, l’obra teatral ‘En Bangkok también hay ratas’, un espectacle dirigit pel dramaturg Iván Campillo.

El director s’ha proposat dramatitzar el protagonisme femení en la lluita veïnal dels barris obrers barcelonins durant l’última etapa del franquisme i l’inici de la democràcia espanyola. «La Rosi» i «La Mari», que arriben a Barcelona amb el «tren sevillà», protagonitzen el naixement de les associacions veïnals dels barris obrers de Barcelona i lluiten per aconseguir millores a les seves humils cases.

‘En Bangkok también hay ratas’ es veurà la història de les dues dones en una obra audiovisual que combina les escenes de teatre amb projeccions de testimonis, imatges d’època, cançons, música i humor.

L’obra de teatre va a càrrec de Mireia Clemente, Laura Sancho i el mateix Iván Campillo, que sota la companyia teatral La Voz Ahogada interpretaran els personatges que donen vida a aquesta història.

Notícies relacionades

L’obra de teatre tindrà lloc al Casal Robert Brillas a les 19 h, una iniciativa organitzada per l’Associació per a la memòria històrica i democràtica del Baix Llobregat en col·laboració amb i consistori d’Esplugues de Llobregat. L’entrada és gratuïta, tot i que des de l’organització recomanen fer inscripció prèvia en memoriahistoricabll@gmail.com.

Llegeix totes les notícies d’Esplugues a EL PERIÓDICO Esplugues

Temes:

Teatre