REOBERTURA D'ENTITATS POSTCORONAVIRUS
El museu de Can Tinturé dona el tret de sortida després de la pandèmia
Des de la institució es compliran totes les mesures de seguretat corresponents al context actual i l'ús de mascareta serà obligatori
Les visites guiades a títol individual es faran en l'horari habitual del centre i no serà fins al setembre que tornaran les visites guiades dels diumenges
jazztintur-5-
El museu de Can Tinturé ha tornat a obrir les seves portes després del confinament aquest 1 de juliol.
Des de l’entitat, ha comentat l’Ajuntament d’Esplugues, es compliran totes les mesures de seguretat que requereix la situació postpandèmia. Això implicarà l’ús de mascareta obligatori i el sanejament de mans amb gel hidroalcohòlic.
Es podran fer les visites individuals gratuïtes en l’horari habitual del centre, de dimarts a dissabte de 17 a 20 hores i els caps de setmana en horari de matí, de 10 a 14 hores.
La tornada de les activitats i les jornades de diumenge
No serà fins a la segona quinzena de setembre que tornaran les visites guiades habituals dels diumenges a Can Tinturé i a La Rajoleta, informa el consistori.
D’altra banda, els ciutadans d’Esplugues hauran d’esperar fins a l’octubre per a la programació d’activitats dels museus del municipi.
Notícies relacionadesL’arxiu històric, que ha reobert juntament amb el museu aquest 1 de juliol, funcionarà amb cita prèvia via telefònica.
Més notícies d’Esplugues en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Les mil cares del pseudònim
- La generació de l’alto el foc Liadan Ní Chuinn i l’enigma dels escriptors sense rostre
- Manuel Jabois, escriptor: "Un psicòpata que s’integra en la societat sol arribar al poder"
- Cita multitudinària Unes 40.000 persones assisteixen al festival pel 125è aniversari d’Iberdrola
- Editorial Riscos financers de la IA
