Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Volver a la sexta hora en Primaria sería un disparate pedagógico"

Alumnos de uno de los centros de educación primaria de Barcelona. / Ajuntament de Barcelona
Julio Loras
Los Comuns no deben tener docentes de Primaria entre sus filas. Si los tuviesen, sabrían que la mayoría de ellos están contra el aumento de las horas lectivas. Los problemas de la Primaria nada tienen que ver con el horario lectivo. Las horas lectivas en nuestro país son las mismas que en los países de nuestro entorno, con resultados tanto mejores como peores.
Entretots
La cuestión es la calidad de esas horas, con recursos materiales y personales adecuados. Si la concertada está sacando mejores resultados que la pública no es por esa hora de más sino porque selecciona a su alumnado. Por cierto, solo hay una justificación para volver a la sexta hora en la pública: que obliga a pagarla a la concertada, que ahora la cobra a las familias.
Participacions delslectors
Mésdebats
El debat
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- Discurs de benvinguda. Full de ruta El Rei apel·la a la necessitat del desenvolupament sostenible
- Conferència de l’ONU a Sevilla Sánchez s’afegeix a Macron en favor d’una ecotaxa als bitllets d’avió
- El conflicte del Pròxim Orient El règim iranià surt molt més afeblit de la guerra amb Israel
- Netanyahu s’encoratja
- Siderúrgia Celsa suspèn la cerca d’un soci espanyol després del refús de Criteria