Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
A què jugueu? A futbol segur que no
Laia Canalejo
És curiós com els jugadors del Reial Club Esportiu Espanyol van malentendre les paraules que Antoine Griezmann va dir un dia a San Sebastián: “Un derbi es un derbi, será una batalla, pero hay que ganarla”. El passat dimecres, 13 de gener, es va disputar la tornada del partit de vuitens de la Copa del Rei entre el Barça i l'Espanyol. En aquest partit els aficionats van emetre càntics d’insult fàcil com “Shakira és una …” fins a una sintonia tant elaborada que ni el mateix Bach hagués pogut compondre sobre Piqué, Shakira i la dubtosa paternitat del seu fill.
Entretots
Espanyol, a què jugueu? Perquè per molt que sortiu amb tota la artilleria carregada al camp, no sabeu trobar la manera de guanyar el líder provisional de la lliga. Si en els últims sis partits disputats només heu aconseguit deixar a zero el marcador en una ocasió i us han trobat 15 forats a porteria no és motiu per extrapolar la batalla fora del camp. I quan vull dir fora del camp em refereixo a la grada i a l’afició. Aconseguir a través de missatges homòfobs, masclistes i xenòfobs anul·lar un equip em sembla que és la mostra més immadura, poruga i covarda que he vist en la història del futbol. Cap dona pot ser usada com a objecte de violència de gènere, i si Joan Collet no va evitar que els seus aficionats exhibissin pancartes on s’afirmava “Shakira eres de todos” , li haig de dir, president , que ha caigut molt baix.
Com a futura periodista i creadora d’opinió pública sé que la societat es susceptible al que veu i entén. S’intenta lluitar des de milers de plataformes - que tenen un abast d’influència molt més petit- per concienciar de conceptes com equitat i igualtat, i després apareix en antena aquesta imatge sense cap tipus de problema. A què jugueu? A futbol segur que no.
Participacions delslectors
"Reyes Magos en Venezuela"
Pau Ferrer Barcelona
"Las ideas de Trump"
Carlos Urrutia Alonso Barcelona
Mésdebats
el problema de la vivenda
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Més traçat del metro sense nous combois
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá

