Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Libertad de expresión con lanzallamas"
María José López - Europa Press - Archivo
Miguel Fernández-Palacios Gordon
Es desternillante. Vox organiza unas jornadas en el Congreso sobre "libertad de expresión" y, en un alarde de humor involuntario, los invitados estrella son Vito Quiles y Bertrand Ndongo tras haber sido expulsados del Parlamento. Solo falta Torquemada sirviendo los cafés para cerrar el círculo del cinismo. Es fascinante ver a los herederos del franquismo, cuyo ADN político se resume en el «de esto no se habla», convertidos de pronto en monaguillos del librepensamiento.
Entretots
Afirman, con una ausencia total de vergüenza, que hay censura mientras señalan a periodistas, insultan a medios y confunden la crítica con la persecución. Son vulgares pirómanos dictando un curso de prevención de incendios. Eso sí, su idilio con la libertad es tierno: la defienden con fervor, siempre que sea la suya propia, blindada con dinero público y cara de mártir.
Sabemos que sueñan con entrar en TVE si gobiernan: no como gestores, sino como en Hiroshima, armados con bombas atómicas, motosierras y lanzallamas, usando la Constitución de posavasos. Entrañable paradoja: predican la palabra libre mientras sacan lustre al arsenal.
Participacions delslectors
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Polèmica parlamentària El Govern rebutja les acusacions contra el seu projecte de telecomunicacions vinculat a Huawei: «No hi renunciarem»
- Avís policial El nou mètode dels lladres per marcar habitatges abans d’entrar-hi a robar: compte amb l’interior dels panys
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Ple del Parlament Illa defensa que el PSC està «lliure de corrupció» davant els dubtes de l’oposició sobre la seva campanya del 2024
- Conflicte a l’escola catalana Vaga de professors a Barcelona i Catalunya: ¿On és avui dilluns 1 de juny i on toca demà dimarts?


