Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Preservar la seguridad de los usuarios del metro debería formar parte del Pla Endreça"

zentauroepp51633039 bcn manteros200107181555 / ALVARO MONGE
José María Torras
Por megafonía se reitera con frecuencia que en las instalaciones de la red de transporte metropolitano de Barcelona está terminantemente prohibida la venta ambulante de todo tipo exponiéndose quienes infrinjan la normativa a sanciones que comprenden a los vendedores y a los compradores.
Entretots
No obstante, pese a esa letanía y ante la mirada disimulada y tolerante e incluso complaciente del personal de seguridad, proliferan los manteros. Es decir, las personas que ofrecen ventas en los accesos a las líneas de metro de la plaza de Catalunya, e incluso en el andén, de manera ilegal, productos generalmente falsificados o de imitación que exponen en mantas o algo similar, dándose la circunstancia que con ello dificultan y entorpecen, sobre todo en las horas punta de gran afluencia de usuarios, el paso de los mismos, causando no solo molestias sino que se ven obligados a sortearlos, provocando tapones, con el riesgo que ello conlleva.
Oídos sordos al mensaje pretendidamente persuasivo y disuasorio. Evitar la degradación del espacio público y preservar la seguridad de los usuarios debería formar parte del Pla Endreça Barcelona.
Participacions delslectors
"A la Ronda de Sant Antoni no s’ha respectat el pla aprovat pel veïnat"
M. Teresa Lozano Integrant del col.lectiu Sant Antoni vol Conviure
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols