Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
¿Por qué levita Miquel Roca?

Els advocats de la infanta, Jesús Silva i Miquel Roca. / EFE / ALEJANDRO GARCÍA
Miguel Fernández-Palacios
Cuando aguardamos ansiosos la resolución de un asunto complicado, solemos hacer un cálculo de probabilidades entre las mejores opciones y las peores. Los humanos, a pesar de todo y aunque en nuestro fuero interno aceptemos tenerlo muy crudo, casi nunca perdemos la esperanza. Y, si finalmente la resolución es mucho mejor que lo que habíamos estimado en nuestra optimista horquilla de probabilidades, una desbordante y embriagadora alegría nos pondrá tan eufóricos que nos parecerá flotar sobre el suelo.
Entretots
Así debió sentirse Miquel Roca, uno de los padres de nuestra Constitución, al conocer la absolución de su defendida, la infanta Cristina. “Estoy levitando” fue su alborozada respuesta a una periodista que le preguntó al respecto.
Miquel Roca, político experto y abogado bregado en cientos de casos, cometió un lapsus linguae fruto de la euforia del momento, mostrando sus verdaderos sentimientos sin ocultar su inmensa satisfacción personal. La pregunta es: ¿Levitó porque la sentencia era la esperada o porque lo esperado quedó en nada?
Juzguen ustedes mismos.
Participacions delslectors
Por el derecho a emigrar
Luis Fernando Crespo Zorita Las Rozas de Madrid
La custodia compartida no es machismo, es justicia
Maria Aguilera Fernández Sant Fost de Campsentelles
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Transició ecològica Catalunya només disposa del 20% de l'energia verda necessària per a 2030
- Nous estudis revelen que estar solter pot evitar-te tenir demència
- Mamarazzis Tots els detalls que encara no s'han explicat de la festa de Lamine Yamal: 'casino ladys', 'mini-boys' i clàusules de fins a 2 milions
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El suport a la independència de Catalunya es recupera per primera vegada en any i mig
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: aquestes són les zones sense àrea verda