Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

Tot o gairebé tot segons el previst

Aquestes eleccions han etat un reflex de la societat del dia a dia y no han donat cap sorpresa, excepte a algun que altre partit polític que no saben o volen estar al món real.

Entretots

¿Què et semblen els resultats de les eleccions europees?

Envia'ns un article explicant-nos la teva opinió sobre els comicis

1- S'ha acabat el bipartidisme. Lògic, si es té en compte que la gent n'està farta d'uns i altres (PP-PSOE), que tant si manen uns com altres, en regles generals, tot segueix igual.

2- Nous partits emergents. Lògic també enllaçant amb el punt primer. Nous partits, noves opcions i noves propostes per sortir del bipartidisme de sempre existent a Espanya, que no a Catalunya.

3- A Catalunya augmenta el vot sobiranista/catalanista/independentista. Lògic reflexe de la societat catalana. Potser al final alguns s'acabaran creient que això no és una "bufada" de dos dies, sinó que és el desig i necessitat d'un poble que se'n sent.

4- El partit guanyador a França. Entraria en que quasi bé tot segons el previst. Potser sorprèn a alguns però no a molts. Allò del políticament correcte s'ha d'acabar i la realitat de les coses és que molta gent no veu amb bons ulls ni pertànyer a la UE ni la lliure circulació ni l'entrada masiva d'inmigrans en els seus paissos.

Ara bé, allò de que es sabran aprofitar les lectures que donen el tant per cent de participació, els resultats.... potser sí, potser no. Ja ho diuen que l'home és lúnic animal que ensopega dues vegades amb la mateixa pedra.

Participacions delslectors

Mésdebats