Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
La carta de una lectora: "La normalización del alcohol"
Lídia Moya
Estuve un año sufriendo presión social por una restricción médica que me impedía consumir alcohol. Ese mismo año, un familiar cercano murió de cirrosis. Hoy en día, me posiciono en contra de la normalización del alcohol.
Entretots
Bebemos cuando estamos tristes. Bebemos cuando hay algo que celebrar. Bebemos cuando hemos tenido un mal día. Bebemos con cualquier excusa y, si no hay excusa, nos la inventamos. Aquello que siempre oímos de que una cerveza o una copa de vino al día es saludable tiene más parte de falso que de cierto.
Ir a tomar algo, nunca es “tomar algo”; es consumir alcohol. “¿Por qué no bebes?” es la pregunta, y no “¿por qué bebes?”. Si bebes agua estando de fiesta, la gente cree algo más debiste tomar.
Creo que, como sociedad, debemos repensar este modo de desinhibirnos y buscar alternativas más saludables. Que esta droga sea legal no significa que sea inofensiva.
Participacions delslectors
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- Salut pública El protocol comú contra la grip aconsella la mascareta
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Denúncia de CSIF La grip tensa les urgències d’hospitals: llits als passadissos i esperes de tres dies per ingressar a planta
- EL SEGON CAFÈ A LA2CAT L'Editorial de Cristina Villanueva: Violència masclista estructural
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- L’evolució del brot La UE amplia a 91 municipis la zona infectada de pesta porcina però deixa fora la comarca d’Osona
- Rumb al sud 9 bons restaurants de Tarragona i província per disfrutar com un cèsar


