Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
La carta de una lectora: "La normalización del alcohol"

Lídia Moya
Estuve un año sufriendo presión social por una restricción médica que me impedía consumir alcohol. Ese mismo año, un familiar cercano murió de cirrosis. Hoy en día, me posiciono en contra de la normalización del alcohol.
Entretots
Bebemos cuando estamos tristes. Bebemos cuando hay algo que celebrar. Bebemos cuando hemos tenido un mal día. Bebemos con cualquier excusa y, si no hay excusa, nos la inventamos. Aquello que siempre oímos de que una cerveza o una copa de vino al día es saludable tiene más parte de falso que de cierto.
Ir a tomar algo, nunca es “tomar algo”; es consumir alcohol. “¿Por qué no bebes?” es la pregunta, y no “¿por qué bebes?”. Si bebes agua estando de fiesta, la gente cree algo más debiste tomar.
Creo que, como sociedad, debemos repensar este modo de desinhibirnos y buscar alternativas más saludables. Que esta droga sea legal no significa que sea inofensiva.
Participacions delslectors
"No permitamos que la indiferencia se apodere de nosotros ante lo que sucede en Palestina"
Jesús Alberto Rodríguez Las Palmas de Gran Canaria (Gran Canaria)
Mésdebats
El debat
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Usurpació de l'habitatge Una dona acull una amiga a casa i acaba ocupant-li el pis amb dos homes a Barcelona
- FUTBOL El Brasil anuncia el fitxatge d’Ancelotti abans que el Reial Madrid l’acomiadi
- CITA DE LAPORTA AMB EL TÈCNIC Flick segellarà la seva renovació pel Barça fins al 2027 quan es conquisti la Lliga
- Model de ciutat La reurbanització de la Gran Via obligarà a tallar el Trambesòs a Glòries durant més de mig any
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf