Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

"Llegir ens fa saber, aprendre, comprendre, riure, plorar, commoure..."

"Llegir ens fa saber, aprendre, comprendre, riure, plorar, commoure..."

Segons la definició de la UNESCO, per a ser un llibre, un document ha de ser una publicació impresa no periòdica que tingui 50 o més pàgines, sense comptar les cobertes. Un llibre pot tractar de qualsevol tema.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Ara bé, podríem dir que un llibre és un instrument per a la transmissió del coneixement i, per sobre de tot, és l'artèria que transporta i ens fa arribar les emocions i els sentiments que altres van crear i que després nosaltres gaudirem a la butaca de casa nostra o en una biblioteca ben assortida.

Tenim una sola vida, mentre no es demostri el contrari, però amb la lectura podem posar-nos a la pell de moltes altres vides que potser mai les hauríem pogut somiar.

Llegir ens fa saber, aprendre, comprendre, riure, plorar, patir, commoure i, en definitiva, ser una mica millors persones.

Participacions delslectors

Mésdebats