Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

"Les obres de Pi i Margall es podien haver aplaçat per evitar el llarg recorregut del bus llançadora de la L4"

Primer día de cortes en la L4 del metro de Barcelona

Primer día de cortes en la L4 del metro de Barcelona / JORDI OTIX

Quina pressa li ha agafat ara a l'ajuntament per posar-se a reparar, si és que es pot reparar, el carrer de Pi i Margall asfaltant-lo tot de dalt a baix durant un mes i mig? Sabeu el recorregut que ha d'efectuar el bus llançadora que substitueix el metro de la L4 en direcció a Verdaguer per evitar el carrer de Pi i Margall en obres?

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Suposo que no, perquè per saber-ho cal pujar al bus i no crec que ningú de l'ajuntament ho hagi fet. No podien haver efectuat el nyap de Pi i Margall al setembre, una vegada la línia de metro funcionés amb normalitat i totes les parades estiguessin disponibles?

Hi ha algú que pensi una mica? I tot, per fer les coses malament des d' un principi. Una remodelació, (la de Pi i Margall), que just fa any i mig que es va acabar. Ara s'ha de tornar a asfaltar tot perquè les llambordes "ecologiques" no aguanten el pas dels autobusos, camions i camionetes. 

És clar, "només ens costarà un milió d'euros", i dic que "ens costarà" perquè imagino que cap dels responsables del nyap anterior i el d'ara es rascaran la butxaca de manera particular. Per cobrar impostos sempre estan a punt i per sancionar també, això sí, pobres de nosaltres si ens saltem res.

Participacions delslectors

Mésdebats