Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Impidamos con nuestros votos que gobiernen quienes pretenden separar España"

Persona votando
Joan Sada
Lo podemos hacer. Lo hemos de hacer y lo tenemos que conseguir. No nos podemos dejar arrebatar nuestro país y nuestras libertades fundamentales por mediocres políticos separatistas. No podemos dejar que el ansia de poder y la avaricia personal de esa gente que en ausencia de cualidades para otros trabajos se apuntan a la política para conseguir cargos y sueldos.
Entretots
No debemos permitir que estos políticos, usurpadores de la democracia, se crean dueños de lo que es de todos los ciudadanos de Catalunya. Todo el constitucionalismo debemos acudir a votar. Somos 5,6 millones de electores. En las pasadas elecciones generales, ERC y Junts sumaron 856.000 votos. Podemos ganar. Podemos dejar al separatismo en la cuneta de la historia.
No nos podemos quedar en casa. Hemos de impedir con nuestros votos que gobiernen los que ya han demostrado su falta de capacidad para hacerlo.
Participacions delslectors
"Tant hi fa que es tracti d'una persona gran, el negoci és el negoci"
Alfons Rius L' Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- La sanitat com a columna del benestar (i 2) Del diagnòstic a les propostes de reforma
- Passeig de Gràcia tancarà l’accés a l’L4 cinc mesos
- Obituari Emblema de la comunitat monàstica
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Energia El parc eòlic marí de Roses, encallat al ministeri