Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Girona, temps de flors?

Arranjaments florals al centre històric de Girona per al ’Temps de flors’ d’aquest any. / ICONNA / JORDI RIBOT
Eulàlia Isabel Rodríguez Pitarque
Aquest any costa de veure les flors a Girona; si més no les naturals. Perquè de flors n'hi ha; però la majoria són de paper, plàstic o material reciclat. En part, millor perquè així les flors poden restar en el seu medi natural i no cal que siguin arrencades per tal de ser exposades. Mentrestant, on millor llueix una flor és al camp o en un jardí o als testos dels balcons.
Entretots
No obstant, s'hi troba a faltar una decoració que, encara que molt d'ella sigui de material reciclat, faci una referència clara a les flors. I és així que hi ha molts elements ornamentals que a una li costa de saber relacionar amb el món vegetal, i pensa en la impressió que el fet pugui fer en tants visitants vinguts expressament de fora.
Recordo, en canvi, altres anys on la creativitat es veia per tot arreu. Recordo sobre el riu Onyar unes flors gegants artificials que flotaven com si fossin nenúfars. O les estàtues dels burros al pont que portaven flors.
Participacions delslectors
"No es justo que los que más aportan sean siempre los que menos reciben"
David Estévez Sanxenxo (Pontevedra)
Mésdebats
El debat
- Pronòstic delicat Operat d’urgència el ferit greu per l’atropellament de Cornellà
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick, sobre la rua multitudinària: «Em vaig quedar impressionat. Va ser increïble»
- SETGE SOBRE GAZA Vent en contra per a Israel: crítiques i aïllament de Trump a Macron passant per la premsa anglosaxona
- Protecció de la infància Els pederastes de la xarxa del Raval sabien que la víctima tenia 13 anys
- Quan falten dos anys per a les municipals Els alcaldes de Junts que endureixen les condicions del padró: «Hem declarat la guerra als okupes»
- EL GIRO D’ITÀLIA Ayuso torna a desafiar Roglic i li retalla un altre segon
- Fórmula 1 Alonso i Sainz il·lusionen a Imola a l’entrar entre els sis primers
- TEMPORADA CITYZEN EN BLANC El Crystal Palace guanya la FA Cup i deixa el City amb les mans buides
- DUEL AL PIZJUÁN El Reial Madrid converteix Dean Huijsein en el defensa més car de la seva història
- Tensió a Cornellà La conductora de l’atropellament múltiple, en llibertat