Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"La Feria de Abril remarca el valor de preservar nuestras tradiciones"

EPC
Paula Porta
El pasado domingo, día 14, se inició uno de los eventos destacados de este mes de abril: la Feria de Abril de Sevilla. A lo largo de una semana podremos ver la ciudad repleta de casetas, carruajes y trajes de gitana.
Entretots
La Feria de Abril no es solo una festividad, es un verdadero símbolo de la cultura andaluza y española en su conjunto. Desde sus orígenes humildes en el siglo XIX hasta su esplendor actual, la feria ha mantenido sus tradiciones intactas, convirtiéndose en un verdadero tesoro del patrimonio cultural español.
Por todo esto, el comienzo de la Feria de Abril marca el inicio de una semana de diversión y alegría, y también una oportunidad para reflexionar sobre la importancia de preservar nuestras tradiciones y valorar la riqueza de nuestra herencia cultural.
Participacions delslectors
Mésdebats
El debat
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura