Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

"Tots els establiments han de complir la normativa per igual"

Vista de la Sagrada Família desde la Avenida Gaudí

Vista de la Sagrada Família desde la Avenida Gaudí / Edu Bayer

Sóc veí de l'Avinguda Gaudí i l'altre dia, parlant amb un comerciant de tota la vida, em va explicar les inspeccions als comerços i com els van fer treure part dels cartells que no complien la normativa. No discutiré si la normativa és justa o no, però sí que observo que aquestes inspeccions s'han focalitzat en el comerç de barri i no pas amb altres negocis destinats al turisme, on observo certa benevolència amb el número de taules, música alta o andròmines en mig de la vorera que segueixen allà dia sí i dia també.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

La meva indignació va augmentar quan ahir vaig fer el tram del carrer de Còrsega, entre la Rambla de Catalunya i Enric Granados, i vaig observar com hotels i comerços turístics tenen objectes, llums i focus damunt de la façana i envaint l'espai públic i ningú de l'ajuntament no els demana treure'ls, és a dir, que no compleixen la normativa.

Vaig votar a Collboni perquè creia que tocava un canvi. Malauradament, començo a estar decebut ja que veig molta propaganda, molt anunci i poca acció de Govern. Sap greu però és així.

Participacions delslectors

Mésdebats