Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Carta de un lector: "¿A qué esperamos para parar el horror de Palestina?"
EFE
Francisco José Eguibar
Veíamos en televisión las demoledoras imágenes de una niña retorciéndose de dolor y de varios pequeños ensangrentados en un hospital de campaña por el "grave incidente", en palabras de Netanyahu, del inmisericorde ejército israelí. Pensábamos que el ser humano, en su ignominia y crueldad, había tocado techo pero no cesa de sorprendernos.
Entretots
¿A qué esperamos para parar tal horror? ¿A qué argumentos se aferran aquellos que siguen mirando a otro lado y los que apoyan y suministran armas para tales felonías? El delito en sí es tan execrable que queda en un segundo plano el absoluto incumplimiento de la orden dada por el Tribunal Internacional de Justicia de La Haya, del cese inmediato de la invasión de Rafah.
Participacions delslectors
"Han convertido la salud en una cuestión de mercado, la tendrá quien pueda pagarla"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
- Un any de la dana Protestes contra Mazón als carrers de València: 229 mantes tèrmiques per recordar les víctimes

