Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Carta d'un lector: "Si l'alcohol és un agreujant en els accidents de cotxe, per què no ho és en casos de violacions?"

Ramon Casalé Soler
Fa molt de temps que tinc un dubte i voldria que algú me’l respongués. Es tracta del següent: quan es comet un delicte moltes vegades es fa referència a que existeix un atenuant, com és el cas d’haver begut més del compte o haver pres drogues, principalment en casos de violació o abusos. Ara bé, quan es produeix un accident de cotxe o s’atropella a una persona degut als mateixos motius, es parla de que això és un agreujant.
Entretots
En què quedem? És un agreujant anar borratxo quan comets un delicte conduint, i en canvi si es produeix una violació o qualsevol agressió és un atenuant? No cal dir el motiu pel qual faig referència a aquesta qüestió.
Participacions delslectors
Rèplica municipal: "L'ajuntament no tancarà el Centre Cívic Vallvidrera-Vázquez Montalbán"
Raquel Abad Departament de Comunicació Districte de Sarrià - Sant Gervasi
"Gracias a la Generalitat por su respeto a los bomberos fallecidos"
Vicente Jorge Rodríguez L' Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’
- La guerra del Pròxim Orient Netanyahu truca al Papa arran de l’atac a l’única església catòlica de Gaza
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"