aposta per la proximitat

Roses intenta captar turistes espanyols i del sud de França

L'ajuntament ha engegat campanyes promocionals en mitjans de comunicació i xarxes socials per compensar la pèrdua del visitant estranger

videoplayback vid 17 111148 / periodico

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Roses ha iniciat una campanya promocional per atreure turisme de proximitat després de l’aturada econòmica que ha significat la crisi sanitària del coronavirusBusca captar turistes espanyols i del sud de França després de la baixada de turisme estranger.

La campanya es dirigeix a mitjans de comunicació, xarxes socials i suports publicitaris de tot Espanya amb una partida total de 60.000 euros.

Gir cap al turisme de proximitat

La important disminució del turisme estranger vaticinada des de l’inici de la declaració de l’estat d’alarma va motivar que Turisme de Roses reconsiderés les seves accions promocionals i reaccionés fent un gir dirigit cap al turisme de proximitat.

Entre les accions ja impulsades des de principis d’abril, destaquen la intensificació de les campanyes de comunicació en mitjans especialitzats d’àmbit estatal que, setmana a setmana, han anat desgranant els atractius i possibilitats que ofereix la població al visitant i que han obtingut una important presència en digitals i blogs turístics.

Vídeo ‘Torna a viure, torna a Roses’

La realització del vídeo ‘Torna a viure, torna a Roses’ difós des del 15 de maig a través de les xarxes socials o la creació d’un paquet d’activitats turístiques basades en el benestar i les experiències vivencials programades per al juliol i agost han donat continuïtat a aquesta estratègia.

Ara, fa un pas més en l’objectiu de donar a conèixer i mantenir la presència continuada de Roses en els mitjans de comunicació i els canals de difusió, a través d’una important campanya publicitària que s’estendrà per diversos punts de Catalunya, Espanya i el sud de França.

Notícies relacionades

La campanya tindrà una important presència ‘online’ a través de plataformes com Instagram, Facebook, Youtube, Google Ads, Press Media Ads i remàrqueting, centrant les seves accions en les comunitats de Catalunya, Madrid, País Basc, Navarra i al sud de França. Els anuncis en premsa es dirigiran també a aquests territoris, mentre que les campanyes radiofòniques arribaran a emissores de Catalunya, País Basc i Navarra. 

Més èmfasi a Catalunya

Catalunya és on la campanya vol incidir amb un èmfasi més gran i on la promoció turística s’intensificarà encara més amb la retransmissió de l’espot ‘Tornar a viure. Tornar a Roses’ a TV-3, la contractació de tanques publicitàries a l’avinguda de la Meridiana i a la carretera de l’Arrabassada i un bus de la companyia Sarfa vinilat amb la imatge de Roses que realitzarà el recorregut entre Barcelona i diferents poblacions de la Costa Brava.

Temes:

Roses Turisme