Entrevista en col·laboració amb BBVA

Compossar: «L’esforç i la ràpida reacció ha permès adaptar-nos a un entorn molt desfavorable»

Compten amb dues naus a Tarragona dedicades a retolació, impressió i gravat làser, entre altres serveis

Compossar: «L’esforç i la ràpida reacció ha permès adaptar-nos a un entorn molt desfavorable»
2
Es llegeix en minuts

-¿Què els ha permès créixer des dels seus inicis fins a l’actualitat?

Un dels nostres pilars principals és l’evolució tecnològica. Des dels inicis, hem apostat per les tècniques i màquines més noves per oferir millors solucions als nostres clients. També, gràcies al nostre equip humà i l’ampli ventall de serveis que oferim, ens hem convertit en el ‘partner’ de confiança de moltes empreses importants per als seus projectes gràfics més ambiciosos, com per exemple Mercadona, Driver-Pirelli, el grup H10 Hotels, empreses químiques, etc. Comptar amb clients i projectes així ens anima a continuar fent les coses bé.

-¿Com s’ha adaptat l’empresa als temps de pandèmia?

Amb les restriccions sanitàries, vam haver de posposar les instal·lacions i projectes que teníem programats per a principis d’any. Tot i així, una de les nostres activitats principals és el tall i gravat làser de diferents materials. Un dels materials més importants amb què treballem és el metacrilat, per la qual cosa es va obrir la possibilitat de fabricar mampares anticontagi. Des d’aleshores, i amb l’ajuda de més de 50 distribuïdors, hem servit els nostres productes a hospitals, farmàcies, supermercats, oficines i institucions de tot Espanya. L’esforç i la ràpida reacció per part de tot l’equip ens ha permès adaptar-nos a un entorn molt desfavorable per a les empreses.

-¿La demanda de mampares, separadors i materials de prevenció no ha deixat de créixer aquests mesos?

A l’inici de la pandèmia, la demanda d’aquests productes va ser tan elevada que es van esgotar les existències de metacrilat, policarbonat i materials similars a tot Europa. Amb el pas dels mesos, hi continua havent demanda, sobretot a mida, però no als nivells de març o juny. Actualment, és estrany trobar una empresa sense mampares instal·lades als seus establiments.

-¿Quins són els seus objectius a curt termini?

Aquest 2021 ens agradaria mantenir el creixement, ampliar equip, millorar la nostra presència ‘online’ i consolideu la nostra excel·lent i experimentada oferta en pantalles de leds i solucions multimèdia.

Notícies relacionades

-¿Quin és el seu balanç del 2020?

Estem molt satisfets amb la nostra actuació aquest any tan complicat, perquè no hem hagut de fer cap erto ni acomiadament; de fet, hem incorporat quatre noves persones a l’equip i hem ampliat les nostres instal·lacions. Agraïm el recolzament del BBVA, ja que ens ha facilitat l’accés a finançament per poder desenvolupar la nostra activitat amb més tranquil·litat.

Temes:

BBVA