El cost de la vida
Desvetllats els millors dies de la setmana per posar gasolina i estalviar

L’impacte del veto de la UE a comprar petroli rus ja està tenint conseqüències: la gasolina és avui un 8% més cara, i el dièsel, un 19,8% més costós, del que ho eren fa un any per aquestes dates, segons el Butlletí Petroler de la Unió Europea.
Un sotrac per a les economies domèstiques, que s’aferren a qualsevol avantatge que els permeti reduir els seus costos, incloent-hi els combustibles i l’energia en general.
En aquest sentit, és molt útil saber quins dies és més barat repostar a la gasolinera, una anàlisi que va fer ‘España Diario’ entre els mesos d’octubre i desembre passats, a la qual va determinar que els millors dies per fer-ho són els dilluns i, majoritàriament, els dimarts.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols
- Tribunals Després de dos anys i mig d’investigació, Sandro Rosell i Bartomeu declaren davant la jutge pel cas Negreira