Finançament
La catalana Hannun s’estrena en la borsa de les pimes
Els títols registren pujades en la seva primera sessió al parquet

La catalana Hannun s’ha estrenat aquest dimecres en BME Growth, la borsa de les pimes, amb pujades. El toc de campana de la companyia de mobles artesanals i de disseny ha anat a càrrec dels socis fundadors, Joan Álvarez i Maurici Badia, a la Borsa de Barcelona. L’acte ha comptat amb la presència d’Eduardo Ansaldo, president de la Borsa de Barcelona, i Jesús González Nieto-Márquez, director gerent de BME Growth.
L’empresa és la sisena que s’incorpora a aquest mercat de BME des de principis d’any i va fixar un preu de referència d’1,01 euros, així que la valoració inicial de la companyia ascendeix als 31,6 milions d’euros.
Notícies relacionades«Estem molt contents de donar la benvinguda a Hannun, la segona companyia que s’afegeix a BME Growth aquest any en les últimes 48 hores. Això dona bon compte del dinamisme que està mostrant la Borsa de les pimes, que des d’avui comptarà amb una companyia de referència de mobles ecològics i venda ‘online’ com és Hannun, a la qual desitgem el millor dels èxits», ha assenyalat Jesús González Nieto-Márquez.
Hannun és una marca internacional de mobles ecològics i articles de decoració de la llar. La companyia ven predominantment productes de disseny propi a través del seu propi lloc web de comerç electrònic. No obstant, una part dels seus productes es comercialitzen fora dels canals ‘online’ dirigits a clients corporatius que operen principalment en els sectors de l’hostaleria i el càtering.
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- Transport públic Una entitat llança una aplicació per a informar dels retards de Rodalies a temps real: "Volem convertir les queixes en dades"
- MÚSICA AMB MISSATGE POSITIU El 'revival' dels balcons del clàssic del Dúo Dinámico 'Resistiré'
- Obituari Mor Manuel de la Calva, membre del Dúo Dinámico, als 88 anys
- La Vuelta a Espanya arriba a Catalunya: així és el recorregut de les seves tres etapes transcendentals
- Cost de la vida Tornar a omplir el rebost després de les vacances d’estiu sortirà aquest any un 2,7% més car