Després d’una dècada

Telefónica llança la nova ‘miMovistar’ amb tarifes a la carta per substituir ‘Fusión’

La teleco ofereix als clients la possibilitat de crear el seu paquet amb els serveis que necessita, inclosos alarmes, salut o videojocs i, més endavant, energia i finances

Telefónica llança la nova ‘miMovistar’ amb tarifes a la carta per substituir ‘Fusión’
2
Es llegeix en minuts
David Page
David Page

Periodista

ver +

Telefónica revoluciona la seva estructura d’ofertes i tarifes a Espanya. Després de deu anys comercialitzant els paquets de serveis en les diferents modalitats de Movistar Fusión, la teleco llança ara miMovistar, un nou concepte de família d’ofertes que permetrà al client escollir de manera flexible els paquets de serveis que necessita i que integra també nous serveis com les alarmes, salut, videojocs i que més endavant inclourà serveis financers i d’energia.

Movistar Fusión va suposar un sotrac per al mercat de les telecomunicacions a Espanya fa una dècada, obrint el camí de les ofertes integrades amb factura única i que va marcar el pas a tots els seus rivals que van acabar també llançant paquets de telefonia fixa i mòbil, internet o TV de pagament en un mateix producte unificat.

Telefónica España, comandada per Emilio Gayo, dona ara una altra volta al model d’ofertes del sector nacional en el que el grup considera «una evolució natural» en la comercialització dels seus productes. Els clients de Movistar ara podran seleccionar de manera individual diferents mòduls per incloure’ls al seu paquet inicial de fibra òptica més telefonia, com si s’incloguessin a la carta serveis en una mena de carretó de comprar ‘online’. Els actuals clients de Fusión podran mantenir-la de moment sense fer cap tràmit.

Entre els serveis que el client podrà sumar al seu paquet de productes hi ha alguns de valor afegit i allunyats de la mera connectivitat, com serveis de salut, gaming i seguretat a la llar. Pròximament, Movistar ampliarà aquesta oferta amb serveis de finances (crèdits i assegurances) i d’energia, entre d’altres.

 «Fa 10 anys vam llançar una proposta integradora dels serveis de comunicació i continguts que demanava el mercat i que es va convertir en el format líder de l’oferta de comunicacions. Des d’aleshores, el mercat s’ha transformat i nosaltres ens hi hem adaptat i avui continuem fent-ho», apunta Emilio Gayo, president de Telefónica España. «Ens continuem endinsant en la nostra estratègia de diversificació de l’oferta i en una estratègia comercial que respon a les demandes actuals dels clients, oferint-los una proposta de valor que li atorga el poder de triar per fer-los la vida més fàcil i millor».

L’oferta de connectivitat MiMovistar oscil·la entre els 54,90 i els 84,90 euros al mes en funció de la velocitat de la fibra òptica i les dades mòbils, a les quals se’ls pot anar sumant més línies mòbils des de 7,9 euros addicionals, i inclou una oferta relativament reduïda de TV exclusiva i altres serveis digitals i informàtics.

Notícies relacionades

A partir d’aquesta oferta base, els clients poden triar els mòduls que inclouen els serveis de Xbox Game Pass Ulti.

mate, Movistar Salut i Movistar Prosegur Alarmas, així com la possibilitat de contractar una segona residència. En TV de pagament la nova família de tarifes permet una selecció del futbol per competició (LaLiga o Champions) o un paquet exclusiu de futbol sense altres canals. A més, la companyia ofereix diferents paquets que van des de l’essencial de cines, sèries i 80 canals temàtics a altres que inclouen Disney+, Disney+ més Netflix o Dazn, golf i altres esports.