Resultats 2021

Telefónica guanya 8.137 milions el 2021, cinc vegades més que l’any anterior

La companyia ha facturat 39.277 milions d’euros, un descens internacional del 8,8% en termes absoluts, però un 2% més en termes orgànics

Telefónica guanya 8.137 milions el 2021, cinc vegades més que l’any anterior
1
Es llegeix en minuts

Telefónica ha guanyat 8.137 milions d’euros el 2021, el que suposa multiplicar per cinc els seus beneficis de l’any anterior gràcies als extraordinaris aconseguits en la venda de torres de telecomunicacions de Telxius i la fusió de la seva filial britànica.

La companyia ha facturat 39.277 milions d’euros, un descens internacional del 8,8% en termes absoluts, però un 2% més en termes orgànics, ja que la filial britànica deixa de pertànyer al perímetre del grup i el seu impacte en els comptes es veurà reflectit via dividends, segons les dades remeses a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

Notícies relacionades

El benefici operatiu abans d’amortitzacions (Oibda) ha sigut de 21.983 milions d’euros, fet que suposa un increment del 62,9% en termes absoluts i d’un 1,4% en termes orgànics respecte al 2020.

Així mateix, la companyia ha reduït el seu deute en un 26% fins als 26.032 milions d’euros, mentre que el flux de caixa és de 2.648 milions tenint en compte les inversions per espectre.