Fòrum Hotusa Explora

Viatges El Corte Inglés anuncia nous serveis de luxe i Renfe preveu plataforma de serveis a l’estiu

El grup de grans magatzems dividirà la seva oferta turística entre la nova filial, Viatges ECI i Logitravel

El president de Renfe, Isaías Tàboas, assegura que el repte és atraure 20 milions de turistes als trens d’alta velocitat de la companyia

1
Es llegeix en minuts
Eduardo López Alonso
Eduardo López Alonso

Periodista @Elabcn

ver +

Viatges El Corte Inglés llançarà aquest any una nova marca per satisfer els clients de luxe, «un mercat fins ara desatès» segons va explicar el conseller delegat de la firma, Jorge Schoenenberger, durant el fòrum Hotusa Explora, que se celebra aquest dilluns a Madrid. L’estratègia per superar la crisi causada per la pandèmia per part d’El Corte Inglés passa per diversificar-se en tres marques; Viatges El Corte Inglés, Logitravel (per a clients més joves) i una altra marca de luxe amb viatges més exclusius i de preu més alt i que començaria a funcionar aquest estiu. Viatges El Corte Inglés també ha previst potenciar els serveis turístics receptius en destinació i millorar els acords amb cadenes hoteleres i de transport, com una manera de recolzar l’oferta de viatges i el servei al client. També ha previst el suport a una universitat de turisme internacional.

Notícies relacionades

Per la seva part, Renfe va reafirmar aquest dilluns al mateix fòrum el seu objectiu d’atraure 20 milions de turistes al tren mitjançant la potenciació entre ells de la venda del servei dels trens d’alta velocitat i llançarà a l’estiu els nous serveis de ‘Renfe as a Service’, web integrada destinada a la venda de viatges turístics. Serà una nova plataforma tecnològica que oferirà solucions de mobilitat integrades per als viatgers amb la contractació completa de mitjans de transport punt a punt, de tren però també de vehicles per carretera.

Segons el president de Renfe, Isaías Tàboas, el gran pòsit de la pandèmia ha sigut la transformació de la companyia en les seves relacions amb els clients, actualment directes. «Fins abans de la pandèmia no sabíem els qui eren els nostres clients, el màrqueting directe era molt limitat», ha explicat Tàboas. Amb la covid, Renfe ja coneix amb nom i cognoms els seus clients i aquest és un canvi que ha arribat per quedar-se i que multiplica tant les operacions comercials com el servei personalitzat. La idea és que la liberalització també ha obligat Renfe a modernitzar les seves relacions amb els clients, que tenen ja la potestat d’elegir els trens de les companyia en un marc de competència. Per al president de Renfe, la companyia afronta una nova etapa de desenvolupament en la qual la col·laboració amb les agències de viatge guanyarà importància.

Temes:

Turisme