DISTRIBUCIÓ
Mango suma prop de 900.000 nous clients digitals
Amb aquest increment, Mango s'acosta als 6 milions de clients actius en el seu comerç electrònic
52759806 601
Mango ha sumat prop de 900.000 nous clients digitals durant els mesos que ha durat el confinament a causa de la Covid-19. Gràcies a aquest important increment, la companyia frega els 6 milions de clients actius a les seves plataformes de comerç electrònic.
Aquest augment de nous clients ‘online’ explica, en part, l’important creixement de facturació aconseguit en aquest canal entre el 15 de març i l’1 de juny. Mango ha facturat prop d’un 50% més que en el mateix període del 2019 a la seva botiga ‘online’. Durant aquests mateixos dies, la multinacional també ha comptabilitzat més de 140 milions de visites al seu ‘e-commerce’, cosa que suposa un creixement del 20% respecte al mateix període de l’any anterior. L’alça de la venda ‘online’ no va compensar òbviament l’impacte econòmic del tancament de botigues físiques, però pot suposar un punt d’inflexió per al desenvolupament del comerç electrònic i la relació directa amb els consumidors en el futur.
Notícies relacionadesSegons Toni Ruiz, conseller delegat de Mango, «l’any 2019 les vendes ‘online’ de Mango van suposar ja un 24% de la nostra facturació total. I aquest any, el nostre canal d’‘e-commerce’ està creixent per sobre de l’objectiu inicial del 20%, cosa que és sens dubte una dada excel·lent». «El confinament per la crisi sanitària de la Covid-19 ha intensificat el procés de digitalització en el sector. El fet d’haver llançat el nostre ‘e-commerce’ fa ara 20 anys ens ha permès afrontar aquesta situació excepcional amb plenes garanties i capacitats per atendre el creixement del comerç ‘online’. Continuarem accelerant la transformació digital de tota la companyia», va afegir Ruiz.
Mango va tancar el 2019 amb un creixement del 26,7% en les vendes ‘online’ i va assolir els 564 milions d’euros, cosa que va suposar prop del 24% de la facturació total del grup. Mango va néixer el 1984 i, en el dia d’avui, és un dels principals grups de moda del món. Amb origen i seu central a Barcelona i una plantilla del voltant de 15.000 empleats, disposa d’una extensa xarxa de 803.000 metres quadrats de superfície de venda a més de 110 països. Des del seu centre de disseny a Palau-solità i Plegamans es dissenyen cada any més de 18.000 peces i accessoris seguint les tendències de la temporada. La companyia va tancar el 2019 amb unes vendes de 2.374 milions d’euros.
-
- Salut pública Els metges avisen de l’expansió de la tinya entre els joves
- Al metatars Què és el neuroma de Morton, la malaltia que pateix Letizia: símptomes i causes
- MEDI AMBIENT La Guàrdia Civil ratifica que les dades de la incineradora del Besòs són "incoherents"
- El Madrid sobreviu a una tortura
- Després de l’atac amb drons i míssils Washington i Londres imposen sancions a l’Iran
- El conflicte del Pròxim Orient Israel negocia amb els EUA envair Rafah amb l’Iran com a moneda de canvi
- Tesla i Chery, imatge contra preu
- El futur de l’automoció De japonesos a xinesos
- El futur de l’automoció Les marques xineses treuen rèdit de la frenada del cotxe elèctric a Europa