HÀBITS DE CONSUM
Mercadona incrementa un 60% les vendes de les rajoles de xocolata pel confinament
Els consumidors 'picotegen' més entre hores i dediquen part del seu temps a l'elaboració de pastissos

chocolate
Mercadona ha incrementat un 60% les vendes de rajoles de xocolata pels canvis d’hàbits del consumidor derivats del confinament després que es decretés l’estat d’alarma per la crisi ocasionada per la pandèmia del coronavirus.
En concret, ara ‘el cap’, com denomina el client la cadena presidida per Juan Roig, aprofita la seva estada a casa per dedicar més temps a cuinar i elaborar rebosteria i a més ‘picoteja’ més entre hores.
La companyia compta amb més de 40 referències diferents de rajoles de xocolata, disponibles segons els hàbits i costums de la zona on s’ubiqui la botiga, i són elaborades per més de 10 proveïdors diferents.
Temes:
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos