HÀBITS DE CONSUM
Mercadona incrementa un 60% les vendes de les rajoles de xocolata pel confinament
Els consumidors 'picotegen' més entre hores i dediquen part del seu temps a l'elaboració de pastissos
chocolate
Mercadona ha incrementat un 60% les vendes de rajoles de xocolata pels canvis d’hàbits del consumidor derivats del confinament després que es decretés l’estat d’alarma per la crisi ocasionada per la pandèmia del coronavirus.
En concret, ara ‘el cap’, com denomina el client la cadena presidida per Juan Roig, aprofita la seva estada a casa per dedicar més temps a cuinar i elaborar rebosteria i a més ‘picoteja’ més entre hores.
La companyia compta amb més de 40 referències diferents de rajoles de xocolata, disponibles segons els hàbits i costums de la zona on s’ubiqui la botiga, i són elaborades per més de 10 proveïdors diferents.
Temes:
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Dues falsedats flagrants
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
