HÀBITS DE CONSUM
Mercadona incrementa un 60% les vendes de les rajoles de xocolata pel confinament
Els consumidors 'picotegen' més entre hores i dediquen part del seu temps a l'elaboració de pastissos

chocolate
Mercadona ha incrementat un 60% les vendes de rajoles de xocolata pels canvis d’hàbits del consumidor derivats del confinament després que es decretés l’estat d’alarma per la crisi ocasionada per la pandèmia del coronavirus.
En concret, ara ‘el cap’, com denomina el client la cadena presidida per Juan Roig, aprofita la seva estada a casa per dedicar més temps a cuinar i elaborar rebosteria i a més ‘picoteja’ més entre hores.
La companyia compta amb més de 40 referències diferents de rajoles de xocolata, disponibles segons els hàbits i costums de la zona on s’ubiqui la botiga, i són elaborades per més de 10 proveïdors diferents.
Temes:
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"