HÀBITS DE CONSUM
Mercadona incrementa un 60% les vendes de les rajoles de xocolata pel confinament
Els consumidors 'picotegen' més entre hores i dediquen part del seu temps a l'elaboració de pastissos
chocolate
Mercadona ha incrementat un 60% les vendes de rajoles de xocolata pels canvis d’hàbits del consumidor derivats del confinament després que es decretés l’estat d’alarma per la crisi ocasionada per la pandèmia del coronavirus.
En concret, ara ‘el cap’, com denomina el client la cadena presidida per Juan Roig, aprofita la seva estada a casa per dedicar més temps a cuinar i elaborar rebosteria i a més ‘picoteja’ més entre hores.
La companyia compta amb més de 40 referències diferents de rajoles de xocolata, disponibles segons els hàbits i costums de la zona on s’ubiqui la botiga, i són elaborades per més de 10 proveïdors diferents.
Temes:
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Equipaments La Diputació de Tarragona prepara el trasllat del seu centre operatiu a la plaça Imperial Tarraco per al 2029
- Dos anys després de la investidura Així serà la consulta a la militància de Junts per trencar amb el PSOE: pregunta i dates
- DISCAPACITAT El poder de la hidroteràpia en la rehabilitació d’un ictus: «Pacients que no són capaços de caminar en territori ferm aconsegueixen fer passos a l’aigua»
- Sortejos La Grossa de la Castanyada 2025: dia i premis del sorteig de Loteries de Catalunya
- Tribunals La jutgessa cita el Barça com a investigat en el cas Negreira
