17 febr 2020

Anar al contingut

Compres nadalenques

Amazon obre el seu Black Friday amb la possibilitat de devolucions fins al 28 de febrer

Per primera vegada, els clients podran fraccionar les seves compres

Europa Press

Amazon obre el seu Black Friday amb la possibilitat de devolucions fins al 28 de febrer

Amazon inicia aquest divendres la setmana dedicada al Black Friday amb ofertes en desenes de milers de productes, i qui aprofiti Black Friday per fer les seves compres de Nadal i Reis podrà tornar els productes fins al 28 de febrer i amb un nou servei de devolució més fàcil, sense necessitat de posar el producte en una caixa ni imprimir una etiqueta.

Per primera vegada, aquest any els clients poden finançar les seves compres a Amazon.es: poden triar fraccionar els seus pagaments en quatre quotes o disposar d’una línia de crèdit de fins a 3.000 euros, ha informat l’empresa en un comunicat. La botiga de Black Friday està disponible des de les 00.01 d’aquest divendres fins a les 23.59 del 29 de novembre.

A més de tenir accés a algunes de les ofertes disponibles a Amazon.es al llarg de Black Friday i del Cyber Monday, els clients que visitin la pop-up #amazonencaja podran provar per primera vegada productes que acaben de sortir al mercat en diverses categories (des de bellesa fins a tecnologia), disfrutar de l’actuació exclusiva i en directe d’una selecció d’artistes nacionals del moment en concerts íntims organitzats per Amazon Music, i descobrir les últimes novetats de la plataforma de contingut de pel·lícules i sèries d’Amazon, Prime Vídeo; i a #amazonencaja també se celebraran tallers gratuïts d’interès per a tota la família.

Noves maneres de comprar

També s’introdueixen noves experiències de compra, entre les quals destaca AR View, que permet als clients visualitzar els productes a les seves pròpies cases abans de comprar-los mitjançant la tecnologia de realitat augmentada.

Així mateix, l’empresa donarà als clients l’oportunitat de col·locar els mobles d’Amazon en 3D on ells vulguin dins d’un saló virtual, mentre que l’opció de compra Discover permetrà els clients buscar productes i refinar ràpidament la selecció en funció de les seves preferències personals.

A més, els clients podran saber on és el seu enviament en segons des de l’aplicació d’Amazon, així com utilitzar la recerca per imatge per trobar de manera ràpida els productes que vulguin amb apuntar la càmera del seu mòbil al producte o al codi de barres.

La companyia ha organitzat per a aquest Black Friday les ofertes en funció dels interessos més populars dels clients: des de televisors i articles per a entreteniment a casa fins a productes que permeten convertir la llar en una casa intel·ligent.