Aeroports
Els pilots de Ryanair a Espanya faran vaga a mitjans de setembre
El sindicat Sepla anuncia definitivament les aturades, que transcorreran en paral·lel a les del personal de cabina

zentauroepp49393385 ryanair girona190823183725
Els pilots de Ryanair a Espanya aniran finalment a la vaga el 19, 20, 22, 27 i 29 de setembre, tal com ha anunciat el sindicat corporatiu Sepla aquest dimecres mitjançant un comunicat. Aquests treballadors ja havien votat fa unes setmanes afirmativament respecte a aquesta possibilitat, davant de l’anunci de la companyia de tancar les seves bases a Girona i les illes Canàriestancar bases Girona illes Canàries, i, finalment, aquest dimecres han donat a conèixer les dates dels cinc dies de vaga. Aquestes aturades transcorreran en paral·lel amb les ja convocades pel personal de cabina.
"El sindicat Sepla ha presentat aquest dimecres al matí la sol·licitud de mediació davant del SIMA, el procediment previ per registrar la vaga. La mediació tindrà lloc en els pròxims dies, quan les parts siguin convocades, i, de no resoldre’s, els pilots podran registrar oficialment la convocatòria de vaga davant dels organismes competents", segons han destacat fonts de la central.
L’aturada dels pilots coincidirà, així, amb alguns dies de vaga dels tripulants de cabinavaga tripulants de cabinadel’aerolínia ‘low cost’ irlandesa, que han convocat vaga per als dies 1, 2, 6, 8, 13, 15, 20, 22, 27 i 29 de setembre.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- El 62% d’espanyols reclamen eleccions, entre ells un 40% de votants del PSOE
- Successos Mor un turista francès durant el seu comiat de solter a Sils
- La intrahistòria d’un canvi d’actitud Lamine sedueix Nico Williams
- FUTBOL La intrahistòria d’amor del Barça per Nico Williams: de la seva lleialtat amb l’Athletic al seu enamorament sobtat amb Lamine
- Bon Preu construirà un centre logístic a Parets del Vallès
- El repte d’atraure talent jove marca l’obertura del SIL
- BCN acull el primer Fòrum per a la Pau i la Seguretat a Europa
- Javier Escribano: "Estem explorant inversions industrials a Catalunya"
- L’FMI obriràla seva primera seu d’Espanya a València