SALÓ D''E-COMMERCE'

La fira de comerç electrònic eShow arrenca a Barcelona

Negocis digitals i proveïdors de serveis se citen a Fira Montjuïc

1
Es llegeix en minuts
JOSEP M. BERENGUERAS / Barcelona

El comerç electrònic continua progressant a Espanya, i ja arriba a una facturació anual d'uns 12.000 milions d'euros. Les empreses cada vegada tenen més en compte aquest camp de negoci, i per a elles es va crear la fira eShow, una cita que se celebra entre el 12 i el 13 de març al pavelló 1 de Fira Barcelona i en què es presenten les últimes tendències en creació i disseny de botigues 'on line'.

Notícies relacionades

"Moltes empreses necessiten trobar proveïdors de serveis per als seus negocis", destaca el conseller delegat d'eShow, Agustín Torres. A més del centenar d'expositors, el congrés reuneix un altre centenar de ponents, que expliquen als assistents els seus projectes d'èxit: entre altres, hi participen el president i conseller delegat de R+D de Telefónica, Carlos Domingo; la responsable de Volkswagen Màrqueting, Laura Ros; el representant de vendes de Facebook, Fernando García; el mànager de negoci comercial de Desigual, Javier Fontanals, i el director de màrqueting 'on-line' d'Atrápalo.com, Carlos Esteve.

Segons Torres, s'esperen uns 10.000 visitants a l'eShow de Barcelona, que també celebra edicions d'aquest congrés a Madrid, Lisboa, São Paulo, Bogotà, Lima i Mèxic DF.