Alimentació
Miquel Alimentació reestructura l'organització

Ramon Miquel Ballart.
El grup català Miquel Alimentació, presidit per Ramon Miquel Ballart, ha reforçat el comitè executiu actual amb la creació d'una nova àrea executiva de desenvolupament de negoci, liderada per Belarmino Doce, i que té com a objectiu impulsar la reflexió estratègica per a cada una de les ensenyes de la companyia. A la direcció executiva comercial també s'hi incorpora Francesc Pallarés.
Miquel Alimentació és la primera empresa del sector majorista de la distribució alimentària a Espanya. Amb un volum de negoci de 1.000 milions d'euros, centra la seva activitat majorista a través de la seva línia de 56 cash&carry; en la venda a la restauració organitzada; la línia d'importació i exportació; i la venda al major a detallistes, cadenes independents i distribuïdors. Miquel compta també amb una cadena de més de 600 supermercats amb les ensenyes Suma i SPAR.
Notícies relacionadesA causa del pes de la logística en l'operativa de la companyia, s'han separat les direccions executives d'organització i sistemes (OyS) i logística. Aquesta última serà liderada per Miguel Olivas. El grup també ha decidit regionalitzar l'àrea d'operacions, dividint-la territorialment en sis zones liderades per directors regionals i englobant sota aquestes zones les diferents línies de negoci de la companyia.
La transformació organitzativa de l'empresa d'alimentació respon, segons va explicar ahir l'empresa, a un procés de reflexió a nivell global de la companyia, portat a terme juntament amb la consultora Everis, amb l'objectiu d'alinear l'organització a l'estratègia del grup definida per als pròxims anys.
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?
- Serveis Socials Barcelona denuncia i aparta una treballadora que desviava prestacions socials
- Procés judicial L’entramat de Cellex suma 40 milions d’euros en actius a Luxemburg
- Ser Ter Stegen i no jugar
-
Ofert per
- Imprudència La Guàrdia Urbana de Barcelona enxampa dos conductors a 118 i 120 km/h per la Meridiana
- Conferència de Presidents Ayuso compleix la seva amenaça i abandona la sala quan el lehendakari intervé en euskera
- Cimera a la capital catalana Illa demana seny als barons del PP i defensa el català a la Conferència de Presidents: «Entendre’n l’ús és entendre Espanya»
- Ajuda per superar l’insomni Com adormir-vos en cinc minuts
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones