ACTIVITAT FIRAL
Fira de Barcelona aconsegueix l'objectiu de facturar 115 milions el 2012
Els ingressos suposen un increment de gairebé el 14% respecte a l'exercici comparable del 2010

Cotxes exposats en Auto Retro, l’últim saló celebrat a la Fira de Barcelona. MÒNICA TUDELA
Fira de Barcelona tancarà el 2012 amb unsingressos de 115 milions d'euros, fet que suposa aconseguir l'objectiu que s'havia fixat la direcció. Respecte a l'exercici anterior comparable en termes de salons, lafacturació de Fira de Barcelona ha crescut gairebé un 14% al passar de 101 milions d'euros el 2010 als 115 d'aquest any.
Els comptes de la institució firal de la ciutat, que també suposen una millora respecte als 114,7 milions del 2011, han estat analitzats en la reunió del consell general de Fira de Barcelona, que presideix l'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, i que integren també el president de la Cambra de Comerç, Miquel Valls; el del consell d'administració de l'ens firal, Josep Lluís Bonet, i el seu director general, Agustín Cordón.
Bonet ha destacat que Barcelona "torna a ser el model en el món firal espanyol", gràcies a l'encert en l'atracció de salons professionals, i que el model de Fira, d'"internacionalització", és l'ideal per a les empreses catalanes.
Notícies relacionadesMentrestant, Cordón ha destacat que durant aquest any s'han celebrat 61 salons i congressos, a més de 60 actes i més de 400 activitats. De cara al 2013, les previsions són celebrar 55 salons, amb la previsió de facturar 105 milions d'euros. La caiguda de la previsió d'ingressos és deguda, segons Cordón, a la no celebració de fires trianuals.
Per una altra part, el consell general de Fira ha acordat posposar la renovació del seu president, Bonet, en un principi fins a mitjans del 2013, mentre que Trias ha expressat el seu suport a la gestió del president de Freixenet al capdavant de Fira.
- Famosos Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Preus rebaixats Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- Urbanisme BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Conflicte Una manifestació a Mataró acaba amb salutacions feixistes
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Pòdcast | Mamarazzis Pep Guardiola i Cristina Serra, separats i sense reconciliació a la vista
- Com a projecte llei El Parlament avala la rebaixa de l’IRPF a les rendes més baixes i els canvis en l’impost de transmissions patrimonials
- En una interlocutòria El Suprem rebutja indultar per segona vegada els condemnats del procés als quals rebutja aplicar l’amnistia
- Reunió Anual Cercle d'Economia Catalunya construirà 21.289 pisos socials en solars de 226 municipis
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones