cadenes hoteleres
NH i HUSA creen una plataforma de compres
Les cadenes hoteleres HUSA i NH han creat una companyia conjunta que tindrà la seu a Barcelona i que es dedicarà a centralitzar les compres de les dues companyies, que integren 350 hotels, a més de la divisió de càtering del grup de Joan Gaspart.
L’objectiu de la nova plataforma és optimitzar els marges de les dues cadenes i de terceres empreses, per a les quals també treballaran a partir del moment en què sigui operativa, és a dir, des del pròxim 1 de gener.
Notícies relacionadesLa nova societat, en què NH posseirà més del 50% del capital, mirarà d’aprofitar les sinergies que proporciona la seva capacitat de negociació per millorar la competitivitat de les empreses que es nodriran de la plataforma. NH, el grup de Gabriele Burgio, considera que també tindrà repercussions positives en tot el sector. Fonts pròximes als negociadors van informar que aquesta aliança és el primer d’una
sèrie d’acords entre les dues cadenes.
- Visita a Catalunya El Rei carrega contra les «identitats excloents» i els «extremismes» des de Montserrat
- Anna Gatell: "Els pares han perdut l’autoritat i ignoren els perills del mòbil"
- Entrevista Javier Albares, metge: «L’ús excessiu de pantalles pot provocar símptomes que portin diagnòstics equivocats de TDAH»
- L’ATHLETIC DEMANA «RESPECTE» El silenci de Nico Williams davant la tempesta a Bilbao: desconnexió a les illes Maurici i a l’espera del pagament de la clàusula
- Mobilitat Interromput el servei d'un tram de la R3 i retards a la R4 de Rodalies