La 4a edició del Saló Eròtic de Barcelona rendeix homenatge als 30 anys del cine X espanyol

El certamen reunirà a la Fira de Cornellà més de 400 professionals i 180 artistes de la indústria del porno i espera atraure 20.000 visitants

Els xous de sexe en viu o de ’striptease’ atrauen el màxim nombre de públic al Saló Eròtic de Cornellà.

Els xous de sexe en viu o de ’striptease’ atrauen el màxim nombre de públic al Saló Eròtic de Cornellà. / PAU CORTINA / ACN

1
Es llegeix en minuts

La 4a edició del Saló Eròtic de Barcelona, hereu del Festival Internacional de Cine Eròtic de Barcelona (FICEB) i que se celebrarà del 10 al 13 d'octubre a la Fira de Cornellà, rendirà homenatge als 30 anys de la història del cine porno espanyol. Ho farà amb la projecció, en sessió contínua, de dotze films d'entre el 1986 i el 2000 a l'última sala X que es manté oberta a la capital catalana, al número 17 de la Rambla.

La fira, punt de trobada entre productors, artistes, empresaris i usuaris de l'oci per a adults, reforça aquest any un nou espai de contingut eròtic, amb tallers, activitats i espectacles, dedicat exclusivament a les dones, en què les visitants podran accedir a debats, tallers, productes, xerrades i espectacles exclusivament pensats per a elles.

El certamen comptarà amb més de 400 professionals i la presència de 180 artistes de la indústria del porno com Roberto Chivas, Santi Cozano, Silvia Saint o Carolina Abril, i s'oferiran 1.900 espectacles en directe en sis escenaris diferents. L'organització preveu atraure 20.000 persones de públic.

I un any més ho fa apostant per les possibilitats de negoci que ofereixen les noves tecnologies en un sector que deixa enrere l'auge cinematogràfic. Una era a la qual, precisament, per la seva importància en el passat el saló vol rendir homenatge aquest any.

Un saló en creixement

El saló creix en nombre d'expositors, artistes convidats i contingut. Reunirà durant quatre dies més de 400 professionals del sector, que hi presentaran les últimes novetats en contingut pornogràfic, com joguines eròtiques, aplicacions per a 'smartphones' amb geolocalitzador de sexe, productes de pastisseria eròtica, vibradors rústics o els que incorporen la tecnologia més avançada que permeten, a través de la connexió a xarxes wi-fi, les relacions sexuals virtuals a distància.

Notícies relacionades

Entre els professionals participants en la fira hi destaca, després d'uns anys absent, la presència del popular director i productor de contingut porno Torbe, que s'ha convertit en un autèntic fenomen del sector a internet i que comptarà amb un espai expositor propi.

Llegiu més informacions de Cornellà a l'edició local