Comunicació empresarial
Neix Flipeat, l’‘app’ per descobrir restaurants de moda i reservar en temps real amb un toc ‘influencer’
Dues joves emprenedores han creat Flipeat, una ‘app’ que permet descobrir restaurants de moda i reservar en temps real i generar una xarxa de contactes per obtenir recomanacions.
Les emprenedores Ana Bas Lapique i Belén de Jaime són les fundadores d’aquest projecte, que neix de les seves experiències personals a l’hora de buscar i reservar taula en restaurants, digitalitzant el procés per beneficiar usuaris i restaurants. S’hi han unit les ‘influencers’ Maria Pombo, María García de Jaime i Tomás Páramo i el consultor gastronòmic Guille Dávila, líders en ‘lifestyle’ i gastro amb un elevat coneixement de les xarxes socials.
L’aplicació facilita el procés de cerca i reserva de taules en temps real als restaurants més ‘trendy’ a Madrid, Barcelona i Marbella i, pròximament, a més ciutats d’Espanya
Flipeat facilita les reserves amb un clic des de l’aplicació mòbil, oferint visibilitat a les taules lliures disponibles en temps real i eliminant els ‘no shows’. Les seves impulsores destaquen que, d’aquesta manera, «s’evita la interminable navegació per webs o haver de trucar a cada local».
Expliquen que si l’usuari encara no ha decidit on vol menjar, Flipeat també ajuda a descobrir les pistes gastronòmiques més interessants de la ciutat. Una mena de guia gastronòmica que permet filtrar per zona, tipus de menjar, preu i fins i tot interior o terrassa.
Tot i que el final de la pandèmia és cada cop més a prop, el coronavirus ha canviat els hàbits d’oci i reservar amb temps als restaurants per assegurar-se taula i consultar les opinions fiables d’altres clients s’han convertit en passos imprescindibles a l’hora de planificar. No obstant, amb freqüència, el client es troba amb el hàndicap que cada restaurant té el seu propi procés de reserva o les opinions són de desconeguts.
Recomanacions
Per això, la nova ‘app’ ajuda a trobar el restaurant «perfecte» per al pla de l’usuari basant-se en les recomanacions de les persones de confiança que cada usuari indiqui dins de l’aplicació. D’aquesta manera, es posiciona també com una xarxa social on descobrir i recomanar restaurants dels més pròxims, amics i coneguts.
L’aplicació mostra una selecció de restaurants de moda i clàssics al seu públic per oferir una àmplia varietat tant en tipus de cuina com en preu o ambient, per a tots els gustos i ocasions.
«Flipeat ofereix una selecció restaurants autèntics, exclusius, ‘trendy’... Per a experiències úniques i desitjables», comenta Ana Bas Lapique, sòcia fundadora de l’‘app’.
Notícies relacionadesGràcies a la integració amb CoverManager, ja hi ha a l’‘app’ restaurants com els de Grupo Dani García, Don Lay, Los Gallos, La Tasquita de Enfrente, Grupo Nomo, Grupo LaLaLa, Grupo Carbón Negro, Grupo La Ancha, Sushi 99, Tragaluz, BarracudaMX, Casa Orellana, Café Comercial, Grosso Napoletano i Alabaster, entre d’altres.
Segons Belén de Jaime, sòcia fundadora, «Flipeat cobreix les noves necessitats de la nova realitat. Els beneficis d’una xarxa social aplicats a una ‘app’ per reservar als millors restaurants en temps real».
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Renfe adjudica el transport en bus pel desdoblament després de tres intents fallits
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió