després d'haver adequat els espais
Tarragona reobrirà tres dels recintes del conjunt arqueològic de Tàrraco
zentauroepp31126186 anfiteatro romano200515094548
L’Ajuntament de Tarragona reobrirà a partir de dilluns tres dels recintes del conjunt patrimonial arquitectònic de Tàrraco, després d’haver equipat el personal i d’haver adequat els espais: l’esplanada superior de l’Amfiteatre, el Fòrum de la Colònia i el passeig arqueològic de la Muralla.
L’obertura per als tarragonins es farà coincidint amb la celebració del Dia Mundial dels Museus i fins al 31 de maig l’entrada serà gratuïta, segons va informat l’Ajuntament de Tarragona aquest dijous en un comunicat.
Els recintes s’obriran al públic de 8.30 a 14.30 hores i l’ocupació serà com a màxim d’un terç de l’aforament i es controlaran en tot moment les entrades i sortides als recintes.
- Sistema protegit amb patent Una boia flotant electromagnètica contra les meduses: així és el nou invent per allunyar-les de les platges del Mediterrani
- Compte enrere per a la PAU Gairebé quatre de cada 10 aspirants es queden sense plaça a la universitat pública catalana
- Mobilitat afectada ¿Puc teletreballar aquest dimarts i dimecres per la visita del papa Lleó XIV a Barcelona? Això és el que es recomana
- Radiacions Gaudí sobre Maura: «Sembla que desprecii a tot el poble parlant amb mi en castellà»
- Homenatge Lego converteix la Sagrada Família de Gaudí en el set més gran de la seva història amb 12.000 peces
