després d'haver adequat els espais
Tarragona reobrirà tres dels recintes del conjunt arqueològic de Tàrraco

zentauroepp31126186 anfiteatro romano200515094548
L’Ajuntament de Tarragona reobrirà a partir de dilluns tres dels recintes del conjunt patrimonial arquitectònic de Tàrraco, després d’haver equipat el personal i d’haver adequat els espais: l’esplanada superior de l’Amfiteatre, el Fòrum de la Colònia i el passeig arqueològic de la Muralla.
L’obertura per als tarragonins es farà coincidint amb la celebració del Dia Mundial dels Museus i fins al 31 de maig l’entrada serà gratuïta, segons va informat l’Ajuntament de Tarragona aquest dijous en un comunicat.
Els recintes s’obriran al públic de 8.30 a 14.30 hores i l’ocupació serà com a màxim d’un terç de l’aforament i es controlaran en tot moment les entrades i sortides als recintes.
- Pressió estètica Tenir 13 anys i aparèixer (o no) en els rànquings de guapes de la teva classe: «Donen molta inseguretat, de vegades acabes plorant al lavabo»
- Tempesta judicial i política El gran aconseguidor de la trama no tenia límits
- Tall històrica RODALIES "Ens deixen a l’estacada 16 mesos"
- Tempestes d’estiu Protecció Civil activa l’alerta per pluges intenses al Pirineu, Terres de l’Ebre, Lleida i la Catalunya central
- Trump bombardeja l’Iran i fa entrar els EUA en la guerra d’Israel
- Crisi migratòria El Govern central ultima un acord amb les Canàries per acollir els menors refugiats
- Protecció L’OCU resol una de les preguntes més freqüents de l’estiu: ¿es pot utilitzar la crema solar de l’any passat?
- Mobilitat Interromput el servei d'un tram de la R3 i retards a la R4 de Rodalies
- la festa del foc i l'aigua Sis tradicions inexcusables per a la revetlla de Sant Joan
- Bona energia Ritual de la clara d’ou per a la nit de Sant Joan