Per a morros fins
3 bons restaurants de Barcelona per al cap de setmana
Si encara no has decidit on anar a dinar o a sopar, aquí tens tres adreces on disfrutaràs d’una gran taula

S’acosta el cap de setmana i sempre sorgeix el mateix dubte, la mateixa pregunta. ¿A quin restaurant anem? Nosaltres no en tenim la resposta definitiva però sí una que es podria acostar bastant al que busques. Per això hem seleccionat tres restaurants on anar el cap de setmana. Són aquests. ¡A disfrutar-los!
Aleia

Rafael de Bedoya i Paulo Airaudo dirigeixen aquest luxós restaurant on no es menja bé, es menja molt bé. Un local on un plat tan senzill com les aletes de pollastre amb la pell cruixent i amb un rovell d’ou confitat resulta exquisit. Si vols saber-ne més, aquí tens tota la informació sobre Aleia.
Tamae

Tamae és, sobretot, menjar-per-emportar (‘take away’) i menjar-sobre-rodes (‘delivery’) però també una barra amb vuit seients i dos més a l’entrada. Tamae és Tamae Imachi i Albert Raurich (Dos Palillos) i Eugeni de Diego i Ana Alvarado (A Pluma), els quatre amb pàtina bulliniana a més d’una amistat que inclou vacances compartides. Aquí tens la crònica que va escriure Pau Arenós sobre Tamae.
Ah-Un

Ah-Un (inaugurat fa un parell de mesos al carrer de Balmes, 55) ve a recordar-nos, per exemple, que al Japó els agrada la barbacoa tant com a nosaltres. ‘Yakiniku’, es diu, i pot ser de gas o de carbó (en aquest cas es diu ‘robata’). I què s’hi menja. Doncs el que et poses al ‘yakiniku’. I això t’ho expliquem en la crònica de la nostra visita a Ah-Un.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Successos Tres detinguts per atracar un banc a Camarles
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Futbol El Barça es proclama campió de Lliga F i segueix amb pas ferm cap al pòquer de títols
- Nou pontificat Lleó XIV demana un alto el foc «immediat» a Gaza i Ucraïna en la seva primera oració davant els fidels a la plaça de Sant Pere
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- El rearmament i la defensa Europa prepara combatents d’intel·ligència artificial per a la guerra en el ciberespai amb un programa de l’espanyola Indra
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones