Bona molla
El pa amb tres estrelles Michelin
El restaurant cantàbric Cenador de Amós, distingit amb tres entorxats de la guia francesa, reparteix les seves peces per tot Espanya
El restaurant cantàbric Cenador de Amós (Villaverde de Pontones), amb tres estrelles Michelin i que compta amb un obrador propi de pa, comença a distribuir-lo a domicilis de tot Espanya sota el segell «Compromès amb el medi ambient i saludable». Es tracta de pans tradicionals, elaborats amb massa mare i farines de cereals de cultiu ecològic molts a la pedra amb varietats com ara pa de poble, blanc, xapata, de llavors o ‘foccacia’.
Els ingredients i elaboracions garanteixen la seva «llarga conservació, amb una aroma i sabor intensos a cereal, saludable i alineat amb els grans pans rústics tradicionals», destaca aquest dilluns el restaurant en una nota.
«Tornar als orígens»
«En un mercat amb cada vegada més per productes prefabricats i massius, nosaltres hem apostat precisament per tot el contrari: per tornar als orígens dels processos artesanals, per recuperar la cura dels ingredients, per buscar el carinyo que els mestres d’abans enfornaven des de sempre els seus pans», assegura Jesús Sánchez, cuiner i copropietari de Cenador de Amós.
Notícies relacionadesEl 2017 es va posar en marxa un obrador de pa per recuperar elaboracions tradicionals que serveix el restaurant, ven al local i, des d’ara, fa enviaments a la península.
Les comandes han de tenir un valor mínim de 12 euros i les despeses d’enviament són de 8,5 euros.
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Meteorologia adversa Catalunya s’endinsa en el Nadal més turbulent des de l’any 2008
- Equipament De sala infantil a laboratori
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Festes Viu un Nadal de somni per a tota la família als Pirineus catalans amb activitats gratuïtes, tallers i concerts: només al desembre
- Mamarazzis Ana Obregón i la sobreexposició de la seva filla-neta
- Borrasca atlàntica per Sant Esteve El temporal ja deixa registres de 90 litres, onades de fins a nou metres i alertes per crescuda dels rius
- Videopòdcast Marc Marginedas, en el pòdcast del suplement ‘ABRIL’: «Els russos es doten d’identitats falses a l’Argentina i venen després a actuar a Europa com a agents»
- Estrena al gener Netflix llança el tràiler de la quarta temporada de ‘Los Bridgerton’, amb picades d’ullet a la Ventafocs
