Necessita paciència
Les receptes fàcils de Rafuel: pollastre a la llimona
El veterà i popular ‘influencer’, amb més de 600.000 seguidors a Instagram (@rafuel55), ens delecta cada 15 dies amb un plat senzill i saborós com aquest pollastre a la llimona
Rafuel torna a encendre els fogons per a ‘Cata Mayor’, el canal gastronòmic de El Periódico de Catalunya i Prensa Ibérica.
Cada 15 dies, el veterà i expert cuiner ens delecta amb el seu saber fer entre fogons amb plats simples, saborosos, agraïts i reeixits fora de mida, «sempre amb productes de mercat, de quilòmetre zero i amb instruments de cuina que tots tenim a casa», com diu ell.
En aquesta tercera entrega, prepara un pollastre a la llimona.
«Si tenim una mica de paciència ens sortirà boníssim», afirma aquest popularíssim cuiner aficionat, perquè recomana deixar la carn amb una pasta a base de mantega pomada, all, bitxo, caiena, sal i llimona reposant a la nevera 12 hores abans d’enfornar-la quatre més a 180 graus. Rafuel també fa unes patates palla fregides amb una mica d’all i bitxo per «donar-li una mica de ràbia o d’alegria».
Amb més de 600.000 seguidors a Instagram (@rafuel55), s’ha convertit en un dels 10 ‘influencers’ gastronòmics més importants d’Espanya, cosa que li ha permès publicar, aquest any, el llibre ‘Rafuel. Les meves millors receptes’ (Columna).
- Tecnologia Whatsapp ja et permet saber si el teu missatge ha sigut llegit per una persona diferent del destinatari original
- Una fàbrica de Badalona, acusada de "risc inacceptable" de càncer
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Les obres de la Sagrera obliguen a destapar un altre cop la vil·la romana enterrada
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió
- Albert Raurich puja la seva cuina al MNAC
- El colesterol de la comunicació
- Una associació de víctimes demana a Mazón que dimiteixi i declari davant la jutge
- Una llista oficialista i una de crítica es disputaran el lideratge d’ERC a BCN
- Junts, PP, Vox i Aliança reproven Paneque pels trens i demanen que dimiteixi