Aquest diumenge a Vilafranca
Els Castellers de Barcelona es tornen Castelleres
La colla aconsegueix una fita al descarregar el primer 5 de 7 femení

zentauroepp47306226 les castelleres de barcelona fan hist ria a vilafranca amb e190311125440
Els Castellers de Barcelona, o Castelleres de Barcelona, en aquest cas, han descarregat aquest diumenge a Vilafranca del Penedès el primer 5 de 7 amb nucli, tronc i canalla format exclusivament per dones. El grup barceloní ha fet així història completant tres castells de set pisos íntegrament femenins.
El grupo femenino de los Castelleres de Barcelona (@CdBCN) hizo historia este domingo en Vilafranca del Penedès formando el primer castillo 5 de 7, con núcleo, tronco y canalla. Fue en homenaje a las "heroínas anónimas", declararon. pic.twitter.com/ARdVtwfANh
— Adrián Sánchez Berger (@sanchezberger) 10 de marzo de 2019
Les vermelles han començat l’actuació amb un 3 de 7, que han descarregat en primera ronda, com ja van fer l’any passat en aquesta mateixa jornada. Han continuat amb l’històric 5 de 7 i han conclòs amb un 4 de 7. El grup degà de Barcelona és un dels pioners en l’equitat de gènere en els castells: van carregar el 2 de 7 amb dues dones als terços i van completar el 4 de 8 amb tres al mateix pis.
Notícies relacionadesEls Xicots de Vilafranca, amfitrions, van descarregar el 4 de 6 amb agulla, el 4 de 6 i el 3 de 6 amb agulla també femení. Les dues colles van acabar descarregant dos pilars de quatre cadascuna.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- Salut i benestar José Abellán, cardiòleg: "Crec que ens estem equivocant en donar-li massa importància a l'exercici de força"
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Última hora Incendi a Paüls: el vent dificulta els treballs d’extinció d’un foc que ha arrasat 2.300 hectàrees
- Crac dels ‘reels’ Jordi Roca, l’‘influencer’ que xiuxiueja i té més d’un milió de seguidors a Instagram