BÀSQUET

Diego Ocampo serà el nou tècnic del Joventut

El tècnic gallec, actual seleccionador sub-18, firmarà un contracte per dues temporades

lmendiola34708107 gra248  murcia  08 12 2014   el entrenador de ucam murcia  d160715135837

lmendiola34708107 gra248 murcia 08 12 2014 el entrenador de ucam murcia d160715135837 / Marcial Guillen

1
Es llegeix en minuts
LUIS MENDIOLA / BARCELONA

Diego Ocampo serà el nou entrenador del Divina Pastora Joventut. El tècnic gallec, de 39 anys, agafarà el relleu de Salva Maldonado a la banqueta i acceptarà el repte del club badaloní, amb el qual firmarà un contracte per a les dues pròximes temporades.

La Penya serà el tercer equip de la Lliga Endesa del preparador gallec, que fa dos anys va dirigir l'UCAM Múrcia, on va aconseguir un positiu balanç de 17 victòries i 17 derrotes, i la temporada passada l'Estudiantes, on va ser substituït a mitja temporada, després d'un 3-13 d'inici. 

EXPERIÈNCIA AMB LA BASE

Notícies relacionades

A la banqueta, Ocampo ha treballat amb alguns dels millors entrenadors de la Lliga ACB. Va començar amb Salva Maldonado a Tarragona a la Lliga LEB, però també va estar d'ajudant de Pedro Martínez quan aquest va dirigir l'Akasvakayu Girona i després tots dos van anar al Sevilla, el club on més temps ha passat, i on també va coincidir amb Joan Plaza i Aíto García Reneses.

Amb un gran bagatge amb la base, Ocampo és un tècnic que respon al perfil idoni per assumir l'aposta dels joves al Joventut, per la seva experiència a les categories inferiors de la selecció espanyola, tant pel seu pas per la sub-16, el 2009, amb la qual va guanyar un or a l'Europeu de Kaunas, amb la sub-17 al Mundial d'Hamburg del 2010 i amb la sub-16 el 2011. Actualment és el responsable de la sub-18 que afrontarà l'Eurobasket que es disputarà a Turquia a partir del 30 d'aquest mes.