Previsió
Temps a Barcelona, avui dilluns, 7 d’agost del 2023: compte, que pot ploure al matí
¿Arribarà l’onada de calor a Catalunya?
¿Què és la marinada, el vent que regula la calor a Barcelona?
Onades de calor a Espanya: més freqüents, llargues i intenses en l’última dècada
¿Per què a Barcelona no plou com a la resta de Catalunya?
¿Què és una nit tropical?
Els núvols baixos taparan el cel durant bona part del dia

Barcelona i la seva àrea metropolitana tindran aquest dilluns, 7 d’agost, una arrencada del dia molt semblant a la de diumenge, amb núvols i possibilitat de pluja.
Després d’una matinada en la qual han caigut quatre gotes en alguns barris, el dia ha començat amb molta més humitat. Els núvols baixos cobriran el cel al matí i serà possible encara algun xàfec feble i aïllat a diverses zones.
A l’arribar al migdia, s’obriran els núvols i el sol farà pujar les temperatures. La bonança s’anirà imposant durant la tarda.
L’elevada humitat farà que la xafogor torni a l’àrea metropolitana.
La setmana que veu tornarà la xafogor al litoral i l’ambient calorós en general. pic.twitter.com/Xtwida5pQp
— Meteocat (@meteocat) August 6, 2023
Dimarts encara serà un dia insegur, amb núvols i sol, i els termòmetres continuaran continguts. La cosa canviarà a partir de dimecres, amb més sol i l’arribada d’una massa d’aire càlid que dispararà els termòmetres.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- Control exhaustiu Barcelona proposa a Airbnb un nou conveni més exigent: «Hi ha anuncis en què l’amfitrió es diu James Bond»
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- Junta de portaveus El Parlament ajorna per segona vegada que Illa comparegui per la corrupció en el PSOE
- Salut i benestar José Abellán, cardiòleg: "Crec que ens estem equivocant en donar-li massa importància a l'exercici de força"
- Accions legals Tovalloletes humides: la gran plaga ecològica que surt de les llars