Dades del 2020
La salut a la Barcelona de pandèmia, en 4 gràfics
L’informe ‘La Salut a Barcelona 2020’ conclou que la pandèmia ha tingut un impacte negatiu molt important en la salut mental de la població en totes les edats, però sobretot en les dones. Les dades aporten altres indicadors inquietants, com l’elevat retard en els diagnòstics de malalties greus: van baixar un 39% els diagnòstics de les malalties cròniques i fins a un 7,9% els trastorns d’ansietat.
La radiografia de l’estat de la salut de Barcelona l’any passat aporta quatre grans escenaris que mostrem a continuació.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
Temes:
- Turisme La mitjana d'ocupació del turisme rural del Berguedà per Setmana Santa supera el 90%
- La població estrangera a la Catalunya central ha crescut més del doble en dues dècades
- El Marroc manté el lideratge com a punt d'origen de les persones estrangeres que viuen a la Catalunya Central
- Enoturisme Aquestes són les "catedrals del vi" de Catalunya, els tres cellers modernistes més impressionants del territori
- Seguretat ferroviària Els maquinistes avalen els nous horaris de Rodalies que haurien de permetre reobrir l’R4 dimarts
