ELS LÍMITS DE LA CIUTAT
Riera Blanca, el carrer de Barcelona que no es podrà creuar el cap de setmana
Mapa del terme municipal de la capital catalana que queda confinat perimetralment de divendres a dilluns
pantallazo-termino
El Govern ha anunciat aquest dijous al migdia un confinament perimetral per municipis els caps de setmana, que està vigent des de les 6.00 hores de divendres fins a les 6.00 hores de dilluns. Aquestes són algunes de les noves restriccions que planteja la Generalitat per fer front a la segona onada del coronavirus, que ha entrat en vigor a les 00.00 hores d’aquest divendres.
Però, ¿quins són els límits que no es poden creuar aquest cap de setmana si es viu a Barcelona? Perquè la capital catalana està encaixonada per municipis com Sant Adrià del Besòs, Santa Coloma de Gramenet i l’Hospitalet de Llobregat i, en ocasions, hi comparteix carrers, com és el cas de Riera Blanca o la carretera de Collblanc.
La Diagonal de Barcelona, per exemple, fa frontera amb Esplugues, el parc de Collserola i Sant Adrià del Besòs. És per això pel que els veïns de Barcelona no la poden creuar del tot el cap de setmana, com tampoc les esmentades Riera Blanca, la carretera de Collblanc, les rondes Litoral i de Daltser multats.
El terme municipal de Barcelona limita amb els municipis de: el Prat de Llobregat, l’Hospitalet de Llobregat, Esplugues de Llobregat, Sant Just Desvern, Sant Feliu de Llobregat, Molins de Rei, Sant Cugat del Vallès, Cerdanyola del Vallès, Montcada i Reixac, Santa Coloma de Gramenet i Sant Adrià de Besòs.
A més, Barcelona té una petita part del seu terme municipal al vessant Llobregat de la serra de Collserola. Es tracta de Vallvidrera i les Planes, que estan una mica internades dins el parc natural de Collserola.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
