De Norwegian Cruise Line
Un creuer avariat deixa penjats 2.700 passatgers a Barcelona
Una fallada elèctrica ha provocat l'avaria del 'Norwegian Pearl'
zentauroepp5390964 cruceo norvegian pearl190705094116 /
El creuer 'Norwegian pearl' està aturat al Port de Barcelona per una avaria i s’hi quedarà fins que sigui reparat, han informat fonts de l’enclavament portuari Europa Press.
Una fallada elèctrica ha provocat l’avaria del barco, que està aturat en la terminal A del Port de Barcelona i que es canviarà a una altra al llarg d’aquesta setmana.
El creuer transportava uns 2.700 passatgers, als quals la companyia nord-americana Norwegian Cruise Line ha ofert diverses opcions de compensació, segons ha explicat en una publicació a Twitter.
Notícies relacionadesEl crucero #NorwegianPearl de la naviera @CruiseNorwegian se encuentra actualmente atracado en el #PortdeBarcelona reparando una avería técnica que ha sufrido durante su itinerario por Europa. La compañía ha compensado a los pasajeros afectados como explica en su comunicado⬇️ https://t.co/ZjDDGJ8h8n
— Port de Barcelona (@portdebarcelona) 3 de julio de 2019
La companyia ofereix als afectats alternatives per minimitzar els inconvenients de la cancel·lació del creuer. Entre les opciones, passar els dies de viatge que quedaven a bord del barco ancorat al port, viatjar fins a Roma i des d’allà tornar als seus països d’origen o fer-ho directament des del Prat. Així mateix, a tots els passatgers afectats els tornaran la meitat del cost del creuer i també els donaran un descompte del 50% per a futurs creuers que vulguin contractar amb la companyia.
No sembla que les propostes satisfacin els creueristes, ja que a les xarxes són moltes les protestes:
#norwegianPearl on the way to the airport in Barcelona. Had to make own arrangements for flight to Rome. They are refunding 50% of the cruise, the tours we paid for & not taken, 50% off future cruise (yeh, as if), plane tickets up to $300 per person. No layover hotel coverage.
— Vieta Rusanova (@Vieta_Rusanova) 4 de julio de 2019
@cruisesonly how can I reach you other than phone? I am one of the passengers on the Norwegian Pearl stuck in Barcelona. I would like to get a claim started with the insurance purchased from you.
— Jennifer (@JenAHodges) 3 de julio de 2019
Norwegian Pearl passengers who spent more than £1,000 each have been told to arrange their own flights home. Passengers missed scheduled stops in Monaco and Palma due to The cruise ship suffered an engine problem. Holidaymakers were frustrated and angry over the situation pic.twitter.com/EpzeRRWL8T
— Lilian Chan (@bestgug) 3 de julio de 2019
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Procés a Tailàndia La pena de mort s’allunya del cas Daniel Sancho
- A tot Espanya Sanitat no pot cobrir 473 destinacions per a MIR
- BCN expandirà el bus a demanda durant els pròxims tres anys
- Terratrèmol hores abans de l’inici de la campanya catalana Sánchez anul·la la seva agenda i es planteja renunciar després de la investigació a la seva dona
- Resultats trimestrals El Sabadell guanya el 50% més i preveu un rècord de benefici el 2024
- Expansió empresarial Esteve compra a Perrigo la divisió de malalties minoritàries per 275 milions
- Roberto Menéndez: "És important que la IA no estigui en mans de poques empreses"
- Pla contra l’exclusió financera La Diputació de Barcelona posa en marxa el servei de banca mòbil
- La càrrega fiscal a Espanya Les famílies destinen una tercera part dels seus ingressos a pagar impostos