MÚSICA

Concert gratuït a la Sagrada Família

Concert gratuït a la Sagrada Família_MEDIA_1

Concert gratuït a la Sagrada Família_MEDIA_1

1
Es llegeix en minuts

La basílica de la Sagrada Família es convertirà aquesta tarda (20.00 hores) en el teló de fons de Veus de Catalunya, un concert excepcional que s'emmarca en el programa d'actes de la Diada i del Tricentenari.

L'esdeveniment està carregat de simbolisme. Pel lloc elegit per a la seva celebració, un espai emblemàtic de l'imaginari col·lectiu català, i perquè hi participaran algunes de les corals més reconegudes del país: l'Escolania de Montserrat, l'Orfeó Català i la Coral Sant Jordi.

Notícies relacionades

Serà un concert gratuït i a l'aire lliure. L'escenari estarà situat a la confluència dels carrers Marina i Provença, davant de la façana del Naixement de la basílica. L'esdeveniment serà presentat per la cantant de jazz Carme Canela i estarà dirigit per Llorenç Castelló (Escolania de Montserrat), Lluís Vila (Coral Sant Jordi) i Pablo Larraz (Orfeó Català).

PORTES OBERTES / La Sagrada Família ha organitzat tres dies de portes obertes durant la Mercè (19, 20 i 21 de setembre) perquè els ciutadans puguin veure les noves vidrieres i l'evolució de les torres, la sagristia i la façana de la Passió. La web del temple (www.sagradafamilia.cat) permetrà reservar les entrades (gratuïtes) a partir del dilluns, 8, fins a completar l'aforament.