Premi europeu per al servei de teleassistència de la Diputació de Barcelona
Beneficia 61.000 persones grans o amb dependència
El Servei Local de Teleassistència de la Diputació de Barcelona ha estat nomenat com a Bona Pràctica al Premi Europeu del Sector Públic (Epsa), que convoca l'Institut Europeu d'Administració Pública (Eipa), segons ha informat la corporació provincial en un comunicat.
El servei de teleassistència beneficia 61.000 persones grans o amb dependència, que porten un dispositiu connectat a una central telefònica i els garanteix atenció immediata en cas d'accident.
En aquesta convocatòria s'han presentat 230 projectes, i 32 han rebut mencions de Bona Pràctica, que es van entregar el dimarts a l'Ajuntament de Maastricht en un acte presidit per l'alcalde de la ciutat, Onno Hoes, i la directora general d'Eipa, Marga Pröhl.
Notícies relacionadesEls premis Epsa estan destinats a tots els nivells de l'administració pública europea, i volen donar a conèixer experiències innovadores.
L'edició d'aquest any ha emfatitzat els reptes que la crisi planteja en el sector públic i en la recerca de solucions creatives que millorin l'eficàcia i l'eficiència dels serveis.
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Moderadors de continguts Acord en l’ero de la subcontracta de Meta: Els 2.059 acomiadats a la torre Glòries seran indemnitzats amb 33 dies
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada