El registre per entrar al parc Güell de franc ja està operatiu

Per formar-ne part cal personar-se a l'OAC de la plaça de Sant Miquel

Turistes al Parc Güell, a Barcelona.

Turistes al Parc Güell, a Barcelona. / ALBERT BERTRAN

1
Es llegeix en minuts

El registre Disfrutar+BCN ja està operatiu. Es tracta d'una iniciativa impulsada per l'Ajuntament de Barcelona que potencia la cultura i la història de la ciutat, especialment respecte a la figura d'Antoni Gaudí, i l'acosta als ciutadans i als visitants. Qualsevol persona que tingui interès pot formar-ne part i així accedir a diferents avantatges, entre els quals destaca l'entrada gratuïta a la zona monumental del parc Güell. A més, es podrà disfrutar una vegada a l'any d'una ruta guiada per la ciutat, rebre un butlletí trimestral amb novetats i diverses propostes culturals.

Es tracta d'un registre gratuït obert a tothom. Per formar-ne part, només cal dirigir-se de manera presencial a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, a la plaça de Sant Miquel, i formalitzar la inscripció. L'oficina té un horari de 08.30 hores a 20 hores, de dilluns a dissabtes. Els menors de 14 anys es poden associar a un adult que els representi, amb la presentació prèvia del llibre de família o el certificat de convivència, i no cal que hi vagin. Es pot donar la situació que un menor de 14 anys pugui estar associat a diferents adults, sempre que hi hagi parentiu.

Notícies relacionades

Per registrar-s'hi, caldrà, a més de les dades personals, l'empremta dactilar del dit índex escanejada, que servirà com a identificador de l'usuari, per exemple, a l'hora de recollir les entrades per al parc Güell. El registre es farà efectiu passats set dies, quan l'usuari rebi la contrasenya per accedir a la seva zona de reserva d'entrades de www.gaudirmesbcn.cat.

Reserva de les activitats

Una vegada l'usuari hagi rebut la contrasenya, ja podrà accedir a la reserva d'activitats. Per fer-ho s'ha d'entrar a la zona d'usuaris de la web. Són entrades individuals, si bé serà possible fer reserves conjuntes afegint-hi altres membres del registre i els menors associats. Les entrades es podran recollir tant a les taquilles del parc Güell com als cinc caixers automàtics distribuïts per la zona. Per identificar l'usuari, el caixer demanarà les dades i l'empremta dactilar.