Comença la urbanització de la nova plaça de l'Eucaliptus a Nou Barris
Les obres costaran més d'1 milió d'euros i està previst que finalitzin el febrer del 2014
L'Ajuntament de Barcelona ha iniciat les obres d'urbanització de la nova plaça de l'Eucaliptus i la zona verda situada entre l'avinguda d'Escolapi Càncer i el passatge de Carreras, al barri de Torre Baró. Aquestes obres formen part de les actuacions posades en marxa per afavorir la regeneració integral de la part baixa del barri de Torre Baró, a Nou Barris.
L'objectiu és crear un nou espai cívic de qualitat per dinamitzar l'activitat comercial i millorar la qualitat de l'espai públic. Les actuacions compten amb un pressupost d'1.010.423,75 euros i està previst que acabin el febrer del 2014. En total, s'urbanitzaran més de 5.000 metres quadrats.
Notícies relacionadesAquest espai es transformarà en una plaça oberta als carrers Escolapi Càncer i Sant Feliu de Codines, de 3.000 metres quadrats amb nou arbrat, papereres, bancs, una font i jocs infantils. La plaça estarà pavimentada amb rajoles de formigó, ja que es configura com a espai central del barri i com punt de trobada dels veïns i envoltada de locals comercials.
L'actuació es completa amb la urbanització de la zona verda que es troba a la sortida del metro de Torre Baró-Vallbona, on actualment hi ha un descampat, i que fins ara s'utilitzava com a zona per posar els materials de les diferents actuacions urbanístiques que s'han fet en aquest àmbit. En aquesta zona s'instal·larà xarxa de reg, jardineria i mobiliari urbà.
- Famosos Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Preus rebaixats Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- Urbanisme BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Segons la Cambra ¿Com afectarà Catalunya la guerra comercial?: 1.000 milions d’euros en vendes, menys contractacions i vi i oli més barats
- Mercat laboral Espanya suma més de 230.000 ocupats a l’abril
- Sector bancari Economia obre l’enquesta sobre l’opa i dona fins al 16 de maig per votar
- Cuerpo diu que el Govern central no busca una resposta de "sí o no"
- Reunió anual del Cercle d’Economia António Costa: "El que necessitem és un rearmament col·lectiu, no 27"
- Feijóo, ¿al pitjor país del món?